Gezien op mxradar forum
http://www.dmxsradio.com/visit_entry.asp?EntryID=198
Filmpje van "bubba" op een 250 kawa
Moderator: ghulst
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Awel Husky ik zou u graag eens bezig zien !!!!!!!!!!!!!huskie schreef:nice
z'n bochten snelheid kan nog wel wat verbeteren
mooi mooi,zo snel amai
volgens mij kan niemand aan deze kerel tippen hoor
volgens mij kan niemand aan deze kerel tippen hoor
op een yamaha zo hij nog harder gaan
't gaat hem wel redelijk makkelijk af. Valt me op dat ondanks dat de baan behoorlijk mul is, de hellingen van de springbulten erg goed blijven. Zit geen spoortje in! Hoe doen ze dat? Betonmortel in de hellingen bijmengen? Dit schijnen ze ook in Heerde te doen?
Tik op Kazaa even 'crusty demons' in. 7 strakke films (tot wel 50 min) met o.a. Pastrana, Hart en andere pro's in een Jack-ass achtige setting. Extreem freeriding op schitterende terreinen. In America hebben ze de ruimte.
Tik op Kazaa even 'crusty demons' in. 7 strakke films (tot wel 50 min) met o.a. Pastrana, Hart en andere pro's in een Jack-ass achtige setting. Extreem freeriding op schitterende terreinen. In America hebben ze de ruimte.
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
Bubba is the king
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
haalt die jongen ook nog wat prijzen binnen of is het alleen maar show.
want zo te zien doet hij dat kunstje gewoon in de wedstrijd aan het publiek te zien.
ik doe het hem in ieder geval nu nog niet na
want zo te zien doet hij dat kunstje gewoon in de wedstrijd aan het publiek te zien.
ik doe het hem in ieder geval nu nog niet na
Die foto's laten alleen het einde van het spoor zien, maar ik ben ook wel nieuwsgierig hoe hij dat spoor in ging. Wie weet had hij daar wel alletwee zijn benen aan de linkerkant van de Kawa.
Ik hoop niet dat dit de nieuwe manier van sporen rijden is, want dan moet ik weer zijwieltjes monteren
Misschien was hij kompleet uit evenwicht en redde hij zichzelf met deze noodgreep? Maar over dat prijzen halen, dat zit wel snor bij deze jongen.
Het wordt intressant om te zien hoe hij zich gaat weren tegen Ricky Carmicheal en Chad Reed komende SX seizoen.
Het wordt intressant om te zien hoe hij zich gaat weren tegen Ricky Carmicheal en Chad Reed komende SX seizoen.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
- mxrider#28
ik heb ook wel eens andere foto`s van iets eerder gezien, en daar gaat hij op de zelfde manier doorheen... die andere foto`s waren ook van iets verder af genomen en meer vanaf boven gezien.stteve (niet ingelogd schreef:Die foto's laten alleen het einde van het spoor zien, maar ik ben ook wel nieuwsgierig hoe hij dat spoor in ging. Wie weet had hij daar wel alletwee zijn benen aan de linkerkant van de Kawa.
Ik hoop niet dat dit de nieuwe manier van sporen rijden is, want dan moet ik weer zijwieltjes monteren
Laatst gewijzigd door mxrider#28 op za nov 06, 2004 00:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Tja, dan valt er inderdaad niet veel meer te zeggen dan 'amazing".mxrider#28 schreef:ik heb ook wel eens andere foto`s van iets eerder gezien, en daar gaat hij op de zelfde manier doorheen... die andere foto`s waren ook van iets verder af genomen en meer vanaf boven gezien.stteve (niet ingelogd schreef:Die foto's laten alleen het einde van het spoor zien, maar ik ben ook wel nieuwsgierig hoe hij dat spoor in ging. Wie weet had hij daar wel alletwee zijn benen aan de linkerkant van de Kawa.
-
- Contacteer:
james 'bubba' steward.....wereldkampioen 250 cc volgens mij.
heb een filmpje gezien van hem op wereldkampioenschappen....laatste ronde gaat hij wheely's enzo doen....hij wint ook.
doe mijn best om de link naar dat filmpje hier te krijgen!!!
heb een filmpje gezien van hem op wereldkampioenschappen....laatste ronde gaat hij wheely's enzo doen....hij wint ook.
doe mijn best om de link naar dat filmpje hier te krijgen!!!
een echte show rijder met de perfect feeling voor motorcross..
hij maakt zelfs stoppies voor de bochten tijdens een wedstrijd , en zn sprongen zijn helemaal amazing ... toch denk ik dat als je flink (en vaak heel vaak) oefend , dat het wel mogelijk is om met zo n stijl te rijden , hij is zelf toch immers ook een keer begonnen met vallen en opstaan ..
hij maakt zelfs stoppies voor de bochten tijdens een wedstrijd , en zn sprongen zijn helemaal amazing ... toch denk ik dat als je flink (en vaak heel vaak) oefend , dat het wel mogelijk is om met zo n stijl te rijden , hij is zelf toch immers ook een keer begonnen met vallen en opstaan ..
4 strokes only !!
we kunnen hem binnenkort dus ook verwachten bij fmx met een mooie backflip into superman seat grab