Ik heb een ktm sx525 en die heel ondeugend is
Viel in een keer uit op de baan en sindsdien niet meer aan gekregen.
Nieuwe filter erin want die oude had ik er veel te lang in laten zitten volgens mij. ( maar dat kan het niet zijn, toch?)
Nieuwe bougie erin (oude zag er verroest uit) en deed het nog niet want hij vonkt niet. Benzine toevoer klopt ook allemaal.
Misschien zit het dus in de elektronika.
Of is het misschien het inmiddels bekende ktm 2003 syndroom van de ontsteking problemen. (ik hoop het niet)
Wie heeft er ervaring mee, met een plotsling stilvallende motor onder het rijden.
Groet Jan Bas
ander ktm raadsel
Moderator: ghulst
De KTM viertakten van 2003 hadden nogal wat last van een kapotte ontsteking. Dus waarschijnlijk moet je hier het probleem zoeken. Voor zover ik weet zijn er 2 verschillende problemen: kapotte ontsteking of een soldeersel aan de ontsteking wat los heeft gelaten. Als de ontsteking kapot is moet je dealer dit nog eens even naar de importeur terug koppelen. Vorig jaar is dit in de meeste gevallen zeer goed opgelost.
op naar de ktmdealer dan maar.
als de bougie niet vonkt is het euvel toch duidelijk ?.. kabels checken .. stekkertjes checken meestal een massa draadje dat geen massa maakt of een gebroken draad in de draadboom ter hoogte van het balhoofd (daar waar de kabel van je heen en weer doet bij het sturen ) of je engine of knop (boven de start knop) maakt sluiting .. was bij mijn 520 keertje gebeurd-JBW- schreef:Ik heb een ktm sx525 en die heel ondeugend is
Viel in een keer uit op de baan en sindsdien niet meer aan gekregen.
Nieuwe filter erin want die oude had ik er veel te lang in laten zitten volgens mij. ( maar dat kan het niet zijn, toch?)
Nieuwe bougie erin (oude zag er verroest uit) en deed het nog niet want hij vonkt niet. Benzine toevoer klopt ook allemaal.
Misschien zit het dus in de elektronika.
Of is het misschien het inmiddels bekende ktm 2003 syndroom van de ontsteking problemen. (ik hoop het niet)
Wie heeft er ervaring mee, met een plotsling stilvallende motor onder het rijden.
Groet Jan Bas
BIERTAKT crossen en zuupn