Check this out.
http://www.thumpertalk.com/forum/showfl ... ost1205494
Kijk hoe James"bubba"Stewart springschansen neemt
Moderator: ghulst
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
- Locatie: In de buurt van Arnhem
- Contacteer:
Ik had hem al eens gezien , echt niet normaal
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
zou je het kunnen beschrijven want ik kan het filmpje niet bekijken
hoe krijgt die dat voor mekaar.
Valt allemaal wel mee jongens, wat die gozer daar doet. Voor deze jump zit namelijk een right turn die ook nog eens omhoog loopt. Houdt je schouder laag en wees niet bang om te vallen, ballast van linker been ineens naar rechts brengen terwijl je remt op je motor en het voorwiel dus laag blijft (en nu niet de fout maken door je stuur en je hoofd naar links draaien -ziet er wel leuk uit maar helpt je niet-) Blijf laag terwijl je je gewicht langzaamaan weer boven de motor brengt. Nu kun je je benen wat gaan strekken, stuur en hoofd links draaien en het gas er weer opdraaien. Door gas te geven trekt je achterwiel omlaag waardoor je eerder contact hebt en en weer als een speer vandoor kunt.
Moet zeggen dat dit bultje zich er ook goed voor leent, zo in een bocht. Die Americanen blazen dat in zo'n forum ook zo op he. Van die fotograaf is het veel knapper om die plaatjes zo leuk op de rij te zetten.
Moet zeggen dat dit bultje zich er ook goed voor leent, zo in een bocht. Die Americanen blazen dat in zo'n forum ook zo op he. Van die fotograaf is het veel knapper om die plaatjes zo leuk op de rij te zetten.
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
Volgens mij is dit een "step-up" jump, toch?
Maakt het wat makkelijker dan een tafel of daar om trent. Maar chapeau, hoor. Ik doe het hem niet na.
Probeerde het laatst wel, maar viel van de bank op een bierblikje. Sindsdien last van een dikke enkel, en pijnlijke heup.
Maakt het wat makkelijker dan een tafel of daar om trent. Maar chapeau, hoor. Ik doe het hem niet na.
Probeerde het laatst wel, maar viel van de bank op een bierblikje. Sindsdien last van een dikke enkel, en pijnlijke heup.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Ik wil het je wel eens na zien doenFox-kid schreef:Valt allemaal wel mee jongens, wat die gozer daar doet........
Die grap heb je goed weten te vertalen van het Amerikaanse forum. Moet zeggen dat ik hem in het Nederlands al minder leuk vind.huskie schreef:Volgens mij is dit een "step-up" jump, toch?
Maakt het wat makkelijker dan een tafel of daar om trent. Maar chapeau, hoor. Ik doe het hem niet na.
Probeerde het laatst wel, maar viel van de bank op een bierblikje. Sindsdien last van een dikke enkel, en pijnlijke heup.
dus de dedoeling is dat ik...
zo zittend achter de PC valt snap ik r al niks van.....alhoewel, dat schouder laag houden lukt me wel erg goed, en omdat FoxKid er niet bij zet welke schouder hou ik ze alletwee maar even laag, de rest van mijn afgetrainde lichaam volgt vervolgens mijn schouders, en zo rij ik zo'n bultje over zoals t hoort, met de wielen aan de grond.....niet zo spectaculair, maar wel beter voor mijn knip en mijn bottenFox-kid schreef:
Houdt je schouder laag
wees niet bang om te vallen,
ballast van linker been ineens naar rechts brengen
terwijl je remt op je motor
en het voorwiel dus laag blijft
niet de fout maken door je stuur en je hoofd naar links draaien
Blijf laag
terwijl je je gewicht langzaamaan weer boven de motor brengt
Nu kun je je benen wat gaan strekken,
stuur en hoofd links draaien (..en net mocht dat niet)
het gas er weer opdraaien.
Laatst gewijzigd door STTEVE op do jul 15, 2004 09:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb het intussen geprobeerd. Eerste keer ging het even mis. Wat ik vergeten was is het volgende: (dit staat dus niet in mijn eerdere uitleg) Van belang is dat je je buitenste knie (in dit voorbeeld de linker) stevig tegen de tank drukt, wanneer je de ballast van links naar rechts brengt. Hierdoor genereer je belangrijke stabiliteit. Doe je dit niet dan loop je het risico dat de motor onder je vandaan uitbreekt en je in die extreem lage schouderpositie doorvalt en tegen de grond komt met alle mogelijke gevolgen voor je sleutelbeen vandien!! ik kwam er gelukkig ongeschonden van af. Alleen dit weekend even nieuwe radiateurkappen halen
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
pff wat een groot spraak het wordt tijd dat je een gp licentie aanvraag kunnen we weer eens genieten van een landgenoot die niet voor lul rijd in de g,sFox-kid schreef:Heb het intussen geprobeerd. Eerste keer ging het even mis. Wat ik vergeten was is het volgende: (dit staat dus niet in mijn eerdere uitleg) Van belang is dat je je buitenste knie (in dit voorbeeld de linker) stevig tegen de tank drukt, wanneer je de ballast van links naar rechts brengt. Hierdoor genereer je belangrijke stabiliteit. Doe je dit niet dan loop je het risico dat de motor onder je vandaan uitbreekt en je in die extreem lage schouderpositie doorvalt en tegen de grond komt met alle mogelijke gevolgen voor je sleutelbeen vandien!! ik kwam er gelukkig ongeschonden van af. Alleen dit weekend even nieuwe radiateurkappen halen
Dat is een scherpe opmerking , henk "seppie"seppie schreef:pff wat een groot spraak het wordt tijd dat je een gp licentie aanvraag kunnen we weer eens genieten van een landgenoot die niet voor lul rijd in de g,sFox-kid schreef:Heb het intussen geprobeerd. Eerste keer ging het even mis. Wat ik vergeten was is het volgende: (dit staat dus niet in mijn eerdere uitleg) Van belang is dat je je buitenste knie (in dit voorbeeld de linker) stevig tegen de tank drukt, wanneer je de ballast van links naar rechts brengt. Hierdoor genereer je belangrijke stabiliteit. Doe je dit niet dan loop je het risico dat de motor onder je vandaan uitbreekt en je in die extreem lage schouderpositie doorvalt en tegen de grond komt met alle mogelijke gevolgen voor je sleutelbeen vandien!! ik kwam er gelukkig ongeschonden van af. Alleen dit weekend even nieuwe radiateurkappen halen
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
- Locatie: In de buurt van Arnhem
- Contacteer:
Idd , ik vind eigelijk dat je er maar eens wat foto's van moet maken
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
...of we komen met zijn allen kijken
He' Fox kid , heb je ondertussen zoveel bijgeleerd ?Fox-kid schreef:Heb het intussen geprobeerd. Eerste keer ging het even mis.
Geplaatst: 03 Feb 2004 12:27 am Onderwerp: Hoe te beginnen met enduro
Ik heb altijd gecrosst. Hobbymatig wel te verstaan. Dus niet iedere week trainen en de helft van de wedstrijden meepakken zeg maar.
Dat heb je dan wel heel snel gedaan
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
En dan nog te weten dat onze Fox-kid in maart 2004 met 1.8 bar in zijn achterband rondgecrost heeft
Ik heb waarschijnlijk mijn leeftijd tegen om zo snel zo veel te leren
Jo VdB (a.k.a. the old veteran )
Ik heb waarschijnlijk mijn leeftijd tegen om zo snel zo veel te leren
Jo VdB (a.k.a. the old veteran )
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
- Locatie: In de buurt van Arnhem
- Contacteer:
Behalve dat, hoe ouder hoe vergeetachtigerJo VdB schreef:En dan nog te weten dat onze Fox-kid in maart 2004 met 1.8 bar in zijn achterband rondgecrost heeft
Ik heb waarschijnlijk mijn leeftijd tegen om zo snel zo veel te leren
Jo VdB (a.k.a. the old veteran )
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Hee jongens, even een beetje rustig aan, anders begint er weer één met een kwaaie kop een eigen crossforum!
Wie zou deze gast toch zijnAnonymous schreef:Hee jongens, even een beetje rustig aan, anders begint er weer één met een kwaaie kop een eigen crossforum!
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/