Hoge Ruit

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
Menno

Ik overweeg om een hoge ruit op mijn DR te zetten omdat ik nu vol met mijn helm in de wind zit.
Zijn er al biggers met een hoge ruit?? zo ja wat zijn de bevindingen??
En misschien is er zelfs iemand die een ruit te koop heeft voor een sr 43??

BIG greetings Menno
Gast

Hoi Menno,

Voordat je misschien een dure onnodige aanschaf gaat doen zou ik je adviseren om eerst met plexiglas eens te kijken
(heel goed vast maken :lol: ) hoe hoog dat ruitje dan moet worden en/of het wel nut heeft.

Ik ken op dit moment geen BIG rijders die een verhoogde ruit hebben.

Groeten,
De Neus
Gast

Hoi Menno,

Sorry, ik ken er wel 1.

Karel heeft een komplete toerruit van een chopper ervoor zitten als hij over de snelweg rijdt.

Geeft je ongeveer een indruk hoe groot het ruitje moet worden :wink:

Groeten,
De Neus
john

Hallo biggers,

sinds twee maand heb ik mijn DR800 sr42 ingeruild voor een sr43.
Op de 43 zit een verhoogde voorruit. Ik merk weinig verschil met rijwind, enkel bij regen blijft de borststreek iets langer droog. Ik vind de hoge voorruit bovendien niet echt esthetisch en heb er zelfs over nagedacht om die te verlagen. Als je echt intresse hebt wil ik best ruilen (als je lage voorruit in goede staat is tenminste). 1 probleem misschien, ik woon in Leuven in Belgie.

Groeten, John
Gast

ik heb een hoge ruit op mijn dr-800 bj 97 gehad (ongeveer 10cm hoger als standaard) dit heeft niks geholpen
omdat ik nu 2 ruitjes had heb ik de standaard in gekort tot ongeveer3cm boven de tellers dit werkt goed als je het verschil is wilt weten moet je me maar mailen (hermanina@wanadoo.nl)dan kun je het zelf eens proberen voor dat je ergens een zaag in zet of geld uit geeft
Plaats reactie