Hallo mensen,
ik had nog een vraag over mijn crosser, waarschijnlijk heeft hij dus een warmloper gehad want zag aardige krassen op de zuiger. Mocht de cilinderwand er nog goed uitzien gaat hij dan weer starten met een nieuwe zuiger of is het ook mogelijk alleen de veren te vervangen?
Alvast bedankt
Groeten Joost
warmloper > nieuwe zuiger?
Moderator: ghulst
volgens mij komt dat doordat de zuiger zo heet is omdat het geen genoeg koeling meer krijgt en zo hele kleine deeltjes van de zuiger gaan smelten en daarmee de zuiger beschadigen
de zuiger sluit de cilinderwand nu niet meer goed af zodat de brandstof langs de zuiger geperst wordt
deze theorie kan ook behoorlijk fout zijn, er zijn hier in ieder geval mensen die het je in geuren en kleuren kunnen vertellen
groeten Joost
de zuiger sluit de cilinderwand nu niet meer goed af zodat de brandstof langs de zuiger geperst wordt
deze theorie kan ook behoorlijk fout zijn, er zijn hier in ieder geval mensen die het je in geuren en kleuren kunnen vertellen
groeten Joost
-
- Contacteer:
kan heel veel redenen hebbenJoost schreef:volgens mij komt dat doordat de zuiger zo heet is omdat het geen genoeg koeling meer krijgt en zo hele kleine deeltjes van de zuiger gaan smelten en daarmee de zuiger beschadigen
groeten Joost
smering,slijtage,zand enz enz enz
over verhitting ook maar heb ik bij watergekoelde crosser eigelijk nog nooit gehoord
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Maar Rudy, volgens mij wordt die crosser van jou momenteel ook niet zo heel warm toch?
Hoe gaat het inmidduls met je arm?
-
- Contacteer:
eeh tja t gaat iederedag wta beter . Mag nu mijn arm opzich (van ziekenhuis) volledig belastem maarja mooie verhalen van hun....Anonymous schreef:Maar Rudy, volgens mij wordt die crosser van jou momenteel ook niet zo heel warm toch?
krachtzetten doet pijn, geen kracht meer in arm dus ja.....
2 positieve punten: het scheelt me flink geld en het is nu winter dus rij ik toch weinig
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300