best heren ,
van deze motor:
wordt beweert dat er wp voorvering in zit en technoflex achterdemper. nu weet ik niet zo 1,2,3 of je dat van die achterdemper zo kunt zien, maar met de voorvork, als dat wp is, moet dat toch aangegeven staan denk ik zo? mij lijkt namelijk dat er nog gewoon de orginele vork er in zit...
wat jullie?
wp voorvering?
Moderator: ghulst
Die voorvork ziet er wel WP uit, maar dan de versie zoals die voor KTM standaard motorfietsen gemaakt is midden jaren 90.
WP maakt geen gele veren, nu kan iemand altijd zo leuk geweest zijn om de veer te poadercoaten, maar dat lijkt mijn onwaarschijnlijk. Zal wel origineeel zijn, Honda gebruikt gele veren.
WP maakt geen gele veren, nu kan iemand altijd zo leuk geweest zijn om de veer te poadercoaten, maar dat lijkt mijn onwaarschijnlijk. Zal wel origineeel zijn, Honda gebruikt gele veren.
VVork is idd een WP uit 90er jaren zo tezien met instelbare rebound.
Achter kan ik niets van de demper zeggen dan zou het gasreservoir minimaal zichtbaar moeten zijn.
De veer lijkt std maar kan ook van een ander type zijn. Er zijn meer fabrikanten die WP gebruiken maar het is zeker geen WP (White Power).
Achter kan ik niets van de demper zeggen dan zou het gasreservoir minimaal zichtbaar moeten zijn.
De veer lijkt std maar kan ook van een ander type zijn. Er zijn meer fabrikanten die WP gebruiken maar het is zeker geen WP (White Power).
ok, die voorvork is dusw wel wp, maar wat is hier nou het speciale aan dan de orginele voorvork? (beter/slechter(lijkt me niet)/enz)motor komt trouwens uit 1993
enigste foto die ik van deze kant heb waar je het gaspotje iets kan zien...
enigste foto die ik van deze kant heb waar je het gaspotje iets kan zien...
Ik neem aan dat je wilt weten wat beter is ivm de prijs van deze motor.
Verkopers gebruiken altijd het feit dat er een andere vering op de motor zit als argument om de prijs te verhogen. Voor mij is het altijd een reden om dan minder te bieden.
Kijken ze je altijd vreemd aan, en zeggen dan: "Jaaaa maar het is een WP!!!" Of ze zeggen, maar het is een Technoflex, Reiger, weet ik veel...!
Ik heb goede redenen om dan minder te bieden. Ha ha ha
Verkopers gebruiken altijd het feit dat er een andere vering op de motor zit als argument om de prijs te verhogen. Voor mij is het altijd een reden om dan minder te bieden.
Kijken ze je altijd vreemd aan, en zeggen dan: "Jaaaa maar het is een WP!!!" Of ze zeggen, maar het is een Technoflex, Reiger, weet ik veel...!
Ik heb goede redenen om dan minder te bieden. Ha ha ha
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
-
- Contacteer:
T is idd een wp vork (zelfde vork als in oudere ktm's etc zitten) , ik vind ze er alleen lelijk (ouderwets) uitzien
Achterpomp lijkt me orgineel
Achterpomp lijkt me orgineel
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
jah ok, maar hij zal er niet slechter op doen? in vergelijking met orgineel(de voorvering)
vraagprijs van die motor is trouwens 1250,-
kan nog wel wat van af denk ik zo. maar van mijn oogpunt uitgezien niet te duur dacht ik zo? als je er van uitgaat dat alles goed is...
kan nog wel wat van af denk ik zo. maar van mijn oogpunt uitgezien niet te duur dacht ik zo? als je er van uitgaat dat alles goed is...
Ik prefereer eigenlijk het originele honda spul (kayaba of showa) boven wp, na mijn ervaringen lekken die gewoon wat minder.
Afstellen kun je net zo als een wp.
Die prijs van vind ik echter aan de hoge kant voor een crosser uit 93 (12 jr oud)
Afstellen kun je net zo als een wp.
Die prijs van vind ik echter aan de hoge kant voor een crosser uit 93 (12 jr oud)
-
- Contacteer:
rij nr 72
KTM EXC300
KTM EXC300
dus als ik het goed begrijp is die knakker gewoon fan van een 1 of andere motorcrosspersoon en heeft daarom die vage tankstickers en nummer 72?
- mxrider#28
barry1! schreef:dus als ik het goed begrijp is die knakker gewoon fan van een 1 of andere motorcrosspersoon en heeft daarom die vage tankstickers en nummer 72?
tankstickers heeft er niks mee te maken.... dit is trouwens Stefan Everts de naam rechtsonder is de fotograaf... wel raar dat je Everts niet kent, de meeste die zich een klein beetje met cross bezig houden weten dat meestal wel...
-
- Contacteer:
Idd , schaam je diep
eigelijk moet je hiervoor gewoon gestraft worden
eigelijk moet je hiervoor gewoon gestraft worden
KTM EXC300
KTM EXC300
- mxrider#28
orginele honda schokdemper
en deze van technoflex
ik zag trouwens dat iemand dacht dat technoflex paars was... maar dat is standaard (kayaba) vering van kawasaki tot en met 2002
en deze van technoflex
ik zag trouwens dat iemand dacht dat technoflex paars was... maar dat is standaard (kayaba) vering van kawasaki tot en met 2002
Laatst gewijzigd door mxrider#28 op do jun 17, 2004 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.
- mxrider#28
die foto van technoflex doet het dus niet... maar zoals JwJanssen al zei: blauwe veer met zwarte behuizing, dus het is duidelijk geen technoflex! ikzelf heb alleen een technoflex veer, pomp is gewoon standaard... dus misschien is de pomp van technoflex en de buitenveer orgineel honda
Je kunt beter deze prijs betalen voor een kwalitatief goede 93 dan voor bijv. een kwalitatief mindere 96. Die WP voorvorken van die jaren zijn gewoon uitstekende voorvorken.Anonymous schreef:Ik prefereer eigenlijk het originele honda spul (kayaba of showa) boven wp, na mijn ervaringen lekken die gewoon wat minder. Afstellen kun je net zo als een wp. Die prijs van vind ik echter aan de hoge kant voor een crosser uit 93 (12 jr oud)
- mxrider#28
dat is een feit... maar kom er maar eens achter welke er beter is, meestal zie je dat pas na een tijdje ermee gereden te hebbenJoop schreef:Je kunt beter deze prijs betalen voor een kwalitatief goede 93 dan voor bijv. een kwalitatief mindere 96.Anonymous schreef:Ik prefereer eigenlijk het originele honda spul (kayaba of showa) boven wp, na mijn ervaringen lekken die gewoon wat minder. Afstellen kun je net zo als een wp. Die prijs van vind ik echter aan de hoge kant voor een crosser uit 93 (12 jr oud)
ghehe, nee ik cross wel en zo, houd me er ook wel mee bezig, maar volg het niet echt. maar ik ga zaterdag er kijken. op de foto ziet hij er naar mijn mening iedergeval wel goed uit, maarjah. dat zegt niet alles.mxrider#28 schreef:barry1! schreef:dus als ik het goed begrijp is die knakker gewoon fan van een 1 of andere motorcrosspersoon en heeft daarom die vage tankstickers en nummer 72?
tankstickers heeft er niks mee te maken.... dit is trouwens Stefan Everts de naam rechtsonder is de fotograaf... wel raar dat je Everts niet kent, de meeste die zich een klein beetje met cross bezig houden weten dat meestal wel...
correctie, ik cross wel eens... niet fanatiek. maar daar komt hopelijk verandering in als ik dus een leuke crosser heb
Het probleem met een andere voorvork, en dan al helemaal van een ander merk, is dat deze net niet past. Bijvoorbeeld De balhoofdbuis net te kort, waardoor de kroonmoer niet of maar op een paar draadjes hangt. De voorbouw te kort is waardoor de voorvork tegen de radiateurs aan komt of te weinig stuuruitslag, wielen die net niet passen, spatbord wat met opvulringen bij het frame vandaan gehouden moet worden. Er kan een hoop mis zijn met een andere voorvork.
hij lijkt niet alleen goed maar is ook goed (mijn mening)Anonymous schreef:ghehe, nee ik cross wel en zo, houd me er ook wel mee bezig, maar volg het niet echt. maar ik ga zaterdag er kijken. op de foto ziet hij er naar mijn mening iedergeval wel goed uit, maarjah. dat zegt niet alles.mxrider#28 schreef:barry1! schreef:dus als ik het goed begrijp is die knakker gewoon fan van een 1 of andere motorcrosspersoon en heeft daarom die vage tankstickers en nummer 72?
hi jheeft al 7 wereld titels maar komt dit jaar miss weer eentje bij
wil er mij eens iemand uitlegge hoe ik fotos op het forum kan zette want ik kan dat niet
alvast bedankt
St-service onderhoud revisie motorblokken-veering