Helen, ik heb ook genoten van jouw "brommertje", hoor. Eindelijk eens op de beste offroadmotor van de wereld mogen rijden. Die Kdx-en waren tig jaren geleden al helemaal top en zijn het nog steeds. M'n handen kriebelde toen ik de potentie van dat monstertje had gevoelt. Jammer dat je niet in de buurt woont. Hadden we een mooie workshop kunnen doen:
KDX PROJECT.
Wat de dag betreft. Ook ik heb genoten van zoveel mensen die een mooie gezamelijke hobbie hebben. Ik vond het niveau van rijden hoog. Het was zeer technische rijden gisteren met een lekker gladde ondergrond en dat is voor ollanders niet elk weekend gesneden koek. Desondanks is iedereen heel gebleven op wat beschadigde ego's na. Maar die zijn na een jaar ook wel genezen, net op tijd voor de volgende noppendag.
Een fijne dag, waarbij soms uiterste van mens en machine werden gevraagd. Ik denk dat menig rijder zich meerdere malen heeft afgevraagd of dit nou wel verstandig was/is om te doen. Maar steeds weer ging onze voorrijder het bewijs leveren dat alles mogelijk is als je er maar in gelooft. Zodoende heeft iedereen wel op een of ander moment zijn angst opzij gezet om het ook te proberen. Met samen geknepen billen af en toe, maar toch. Als je dacht dat je het ergste gehad had, dan werd je wederom pijnlijk verrast door weer een nog steilere helling. Met een zwaaiende Erik bovenop, om ons aan te moedigen: Kom maar, het kan
Ja, dat het kan, dat zie ik, maar kan ik het ook

Ik heb gisteren weer veel geleerd. Als eerste dat ik in het verkeerde land geboren ben en verder dat ik last van hoogtevrees heb