Grand Raid de St. Hubert

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Redski
Contacteer:

Ik heb op Enduro.be gelezen dat na de enduro van St. Hubert aanstaand weekend 2 mei er op 5 en 6 juni een randonnee is. 2 dagen van 150 km door de gemeente St. hubert(?). Met behulp van een prisma pocket zoveel mogelijk vertaald uit het frans.
Dit ziet er op papier goed uit maar zoals ik begrijp 165 euro inschrijfgeld voor twee dagen :oops: lijkt mij stevig aan de prijs. Ik bedoel er is dit jaar nog meer te rijden (transardennaise, 3 daagse).
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
jan
Contacteer:

Rijd toch gewoon mee met eendagslicenties is toch net zo mooi of niet dan? Gaan er geen andere forumlezers naar toe?
ik wil heb eigen vervoer maar om er alleen als enigste nederlander erheen rijden

Je kunt in ieder geval meedoen ....zie onderstaande mail.

Beste Meneer ,

Er is geen problem om met een eendags licencie deel te nemen. U heeft alleen nodig uw papieren. Voor meer informatie voor de eendags licencie voor de buitenlandsers, u mog met de federatie contact nemen.

info@fmb-bmb.be

Er is geen voorinschrijving nodig.

Beste groet

Laduron Christophe

beste mijnheer/mevrouw

Ik zou graag mee willen doen aan de enduro te st-Hubert 02 mei, is het mogelijk om met een eendags licencie deel te nemen? en kunt u mij meer informatie toesturen?

bij voorbaat dank..

je voudrais entrer dans l'enduro à st Hubert pendant que le permis d'onde-jour de randoneur peut vous veuillez m'envoyer les détails, ainsi la came de I souscrivent-elles ?

merci à l'avance

Met vriendelijke groet ,
jan
Redski
Contacteer:

Jan bedoelt de ENDURO van 2 aanstaande, ik bedoel de Granraid (off-roadrit) van 5 en 6 juni.
Ik heb inmiddels van Luc Maricq (organisator) begrepen dat het meedoen op alleen Zondag geen probleem is. Over een dag of 4 is er ook een website: WWW.GRANRAID.BE.TF in het nederlands beschikbaar.
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
Plaats reactie