Gevraagd , blok voor Hong Ying quad

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Jacdesert
Contacteer:

Gevraagd , een blok voor een HONG YING quad , type HY4 - 70 op het blok staat HUAWEI , het blok is gelijk aan een Yamaha FS 1 , bij het tandwiel van mijn blok is een stuk allu afgebroken , eventueel een linker helft van het blok is al voldoende om de boel te repareren.
Reparatie van het defect blok is niet mogelijk , het stuk wat er uitgebroken is zit precies achter/naast het tandwiel , het stuk ontbreekt ook dus helaas is reparatie niet mogelijk.
Wie kan mij helpen aan het blok of de linker zijkant van het blok ???
Woestijn is fijn !!!
the rednas

hey, ik weet nog wel iemand die een complete yamaha fs1 verkoopt, mooi dingetje nog ookal zal dat niet zo veel uitmaken als het enkel om t blok gaat, ik zal eens vragen hoeveel geld hij er voor moest hebben, ik dacht in ieder geval niet meer als 200 euro voor de complete brommert, maar mischien kan hij ook het blok los verkopen.als je interesse hebt zeg je het maar dan zal ik wel ff zn telefoonnummer vragen.
Jacdesert
Contacteer:

Na wat andere mensen gesproken te hebben blijkt het niet het blok te zijn van een Yamaha FS 1 ( 2 takt ) maar het schijnt te zijn een blok van een Honda DAX , ( 4 takt ) ik zal proberen om foto's van het blok te plaatsen , alle hulp is welkom.
Woestijn is fijn !!!
the rednas

anders eens zo proberen: via http://brommers.pagina.nl/ dan ga je naar de onderverdeling honda 4 takt en ff die sites doorbladeren daar zul je zeker wel wat verzamelaars etc treffen die je vast wel verder kunnen helpen met een dax blok.alleen jammer dat er wienig van rond rijd in nederland, en belgie en frankrijk stikt t dr van, maar zal vats wel een blokkie van te vinden zijn hoor.
Plaats reactie