honda xr250r 1989 te koop of ruil 125cc

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

the rednas

hallo, ik heb een xr250 uit 89 maar omdat je zonder motorrijbewijs toch niet veel voordeel hebt aan een motor met kenteken wil ik hem verkopen, of eventueel kan hij ook geruild worden voor een 125cc crosser vanaf bouwjaar +-1996(met evt. opleg)
motor is in goede staat.
de motor is onlangs gereviceerd en voorzien van proxx drijfstang, nieuwe krukaslagers,nieuwe zuiger,nieuwe distributieketting,filters en pakkingen. ook is er een andere 2e hands cilinderkop op gekomen twv 250 euro(bon aanwezig)de motor rijd prima, heeft voor schijfrem, achter nog een trommelrem, banden die er nu onder zitten zijn onderhand aan vervanging toe maar ik heb nog een set andere goede banden ervoor liggen welke er binnenkort onder gelegd worden. evt ook veel extra onderdelen zoals: extra compleet blok in onderdelen met goede ontsteking carburateur versnellingsbak cilinder etc. alleen de cilinderkop en het big end is niet meer goed van het reserveblok en vele anderen onderdelen.ook zit er een nieuw, nog in de verpakking, acerbis lampekap bij. ik zal van de weke een foto van de motor maken. mocht er iemand interesse hebben of een leuke inruilmotor hebben staan kun je me ook mailen of toevoegen aan msn: bougiebandiet@hotmail.com
prijs is 1300 euro.
Plaats reactie