Noppenforumdag 2004 : 09/05/2004 te RIEMST (België)

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Gesloten
Jo VdB

Hier het bericht van Erik V., waarin hij dus voorstelt om de Noppenforumgemeenschap een mooie dag te bezorgen in Riemst en omstreken.
Voor alle duidelijkheid heb ik dit bericht gecopieerd uit de originele tread
Uw mod, Jo VdB

OK, de noppenforumdag gaat dus door op 9mei 2004 in Riemst
De inschrijvingen gaan alsvolgt : Als je wil inschrijven stuur je me een pb of mail je naar vanoppenerik@pandora.be. Daarin vermeld je je naam of je gebruikersnaam op het noppenforum. De inschrijving wordt pas geldig na het overmaken van 22€ op KBC rek.nr 456-2104951-78 met vermelding van je naam. Niet-belgen hebben de swiftcode nodig :KREDBEBB of het i-bannr : BE 69456210495178 om het bedrag over te maken. Als ik je inschrijving heb dan verschijnt je naam hier op de lijst die ik hieronder zal plaatsen. Zo kun je al zien in welk (beroemd/berucht) gezelschap je de 9de mei je zweet in Riemst kunt achterlaten. En dan naar de niet-geregistreerden : Tot en met 18 April zijn de inschrijvingen alleen voor de noppenforummers. Vanaf 19 april kunnen ook anderen (medeclubleden,gasten,...) inschrijven totdat het maximum aantal deelnemers ( 40 ) bereikt is.
Voor de overnachting moeten jullie maar zelf iets regelen. Jo Vdb heeft al een voorstel daarover gedaan. Het ontbijt gaat door in café-hotel Jacquemin in Z.Z.Bolder vanaf +/- 8u30 . Rond 9 uur vertrekken we na een korte briefing naar de CBR-groeve. De crossers kunnen daar blijven ronddraaien terwijl de enduro's in kleine groepjes (met ieder groepje een gids) de andere nabije groeves kunnen verkennen. 's Middags eten we een belegd broodje samen in de eerste groeve. Namiddag kunnen de crossers naar een andere groeve gaan en als iedereen voldaan is zakken we terug af naar ons clublokaal voor de warme maaltijd. Bij iedere maaltijd is er één consumptie voorzien. Zo ik denk dat ik zowat alles gehad heb. Laat de inschrijvingen maar komen. Als er nog vragen zijn of veranderingen in het programma dan zien en horen jullie het wel.

DEELNEMERSLIJST NOPPENFORUMDAG 9MEI 2004 RIEMST :

1) Huskie : bet: ok end.
2) Ad f : bet. ok end.
3) Erwindob : bet: ok end.
4) Jo Vdb : bet: ok end.
5) Helen : bet: ok end.
6) Dewiene : bet: ok end.
7) Pruus : bet: ok end.
8} Jan_b : bet: ok end.?
9) Rudy + daddy : bet: ok cross
10) Jos L : bet: ok end.
11) Willem Leijten : bet:ok end.