Nieuwe BMW GS 2400
Moderator: ghulst
Hij is natuurlijk gephotoshopt ....
Jo VdB
-
- Contacteer:
wahahhahaha hij is mooi
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Een leuk dingentje:!: Hij is wel lang, of lijkt dit zo
- mxrider#28
er is hier duidelijk geen sprake van cardanaandrijving misschien een ketting of getande riem naast de remschijf aan de rechterkant:? of zullen we het maar op straalaandrijving houden ik vraag me trouwens af hoe ze met 2 motorblokken 1 as aan kunnen drijven stel je voor dat het ene blok wat langzamer loopt en de andere draait lekker vollaan door en de voorste uitlaat ziet er wel netjes uit hoor zo zonder demper of is hij gewoon zo schuin op de andere gelast... en aan het frame mogen ze ook wel wat doen zodat de motorblokken teminste normaal op het frame kunnen rustten en niet op de 1 of andere manier gemonteerd zijn, en 3 zadels... is dat niet wat veel voor in nederland je mag er toch maar 2 van gebruiken
Gast Geplaatst: Di Mrt 02, 2004 19:19
Nee, dit is geen photoshopper. Is een echte, gezien op de motoshow in geneve!!
Weet je echt heel zeker dat jeje bril ophad? of gewoon te veel gedronken
Kijk trouwens maar eens goed naar de motorblokken ze zijn vrijwel identiek op een paar half afgesneden onderdelen van het voorste motorblok na natuurlijk
Gast Geplaatst: Di Mrt 02, 2004 19:19
Nee, dit is geen photoshopper. Is een echte, gezien op de motoshow in geneve!!
Weet je echt heel zeker dat jeje bril ophad? of gewoon te veel gedronken
Kijk trouwens maar eens goed naar de motorblokken ze zijn vrijwel identiek op een paar half afgesneden onderdelen van het voorste motorblok na natuurlijk
- mxrider#28
ik bedoelde natuurlijk geen 3 zadels maar zitplekken