te koop een honda cr 80 uit 1994 met getunede cilinder, ik heb dit ding nu bijna 2 jaar en hij heeft vele reparaties en nieuwe spullen gekregen. ik heb er zelf nooit wedstrijden mee gereden alleen een paar rondjes gedraait op het door mijzelf gemaakte crossbaantje. dit is het lijstje met de dingen die gemaakt en gecontroleerd zijn door Geert Knuiman uit Wijchen. jammergenoeg geen bonnen aanwezig, maar ik kan de oude keringen en lagers tonen.
- bussen + lagers van de achterbrug
- bussen + lagers van pro-link systeem
- bussen + lagers van de achterveer.
- alle lagers in de versnellingsbak origineel honda
- alle keringen origineel honda
- alle pakkingen van athena
- nieuw baktandwiel van de 2e versnelling
- nieuwe zuiger 1,5 uurtje oud
- membraan gecontroleerd en was niet versleten
- alle vloeistoffen 1,5 uurtje oud.( olie, koelvloeistof, remvloeistof )
- nieuwe koppelingskabel
deze motor is nu dus weer helemaal klaar om er nog heel wat cross uurtjes tegen aan te gaan.hij rijd nu dus ook perfect, een stuk beter als toen ik hem kocht. ik heb met al dat nieuwe spul dus 1,5 uur gereden, dus de motor is motorisch zo goed al nieuw. uiterlijk is hij redelijk voldoende. ik zit een klein scheurtje in het zadel en de sticker op de radiateurkap is er voor een deel af. hij zou alleen een nieuw achterbandje kunnen gebruiken want die er nu op zit is erg versleten. ik heb in die 2 jaar maar 1 zuiger opgebruikt en ik heb er dus zeer weinig mee gereden maar hij is altijd goed onderhouden door mij.
ik doe hem weg omdat ik nu 17 ben en op zoek ga naar een enduro voor als ik 18 ben, die enduro moet er gewoon al staan als ik 18 ben.
mijn vraagprijs voor dit ding is 950 euro, of je moet een goed bod hebben.
wat foto's :
op deze foto nog de oude pakkingen, je kunt er een deel van de initialen van de tuner zien
honda cr 80 getuned
Moderator: ghulst
-
geen honda cr80 meer
-
- Contacteer:
huskie schreef:alle fakturen nog aanwezig van die gekochte spullen?
lees eens wat beter huskiejammergenoeg geen bonnen aanwezig, maar ik kan de oude keringen en lagers tonen
maar vergeet niet dat je op je 18e een enduro moet kopen onder de 25kw
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
was weer eens te snel met typen.
maar bedankt Rudy, voor je hulpvaardige bijdrage.
Enne 80cctje voor m'n kind(eren) in de toekomst, als hij/zij heeft aangetoond goed te kunnen BMX-en.
Niet voor mij dus, alhoewel het kwa rijhoogte wel zou passen. hihaho
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
-
ik kan je het telefoon nummer van knuiman geven, hij heeft al die spullen voor mij besteld bij heli motors en hij kan je garanderen dat al die spullen daadwerkelijk gekocht zijn. maar het is natuurlijk een prima ding om de kinderen de beginselen van het motorcross te leren.
geen honda cr80 meer
-
nou huskie, wat had jij in gedachten dan? we kunnen natuurlijk altijd onderhandelen...
geen honda cr80 meer
Als het is om iedere keer inlichtingen te vragen en uiteindelijk toch geen echte interesse te hebben gelieve dan enkel nog te reageren indien men werkelijk kandidaat koper is................huskie schreef:Over een paar maanden reageer ik, tot dan en suc6 met de verkoop.
-
het is wel zeker mijn bedoeling deze motor kwijt te raken, omdat ik graag mijn nu al op mij aan het wachtende motortje te kunnen kopen. die 950 was ook maar een vraagprijs waar niet aan hoeft te voldaan hoor. maar vanwaar die paar maanden wachttijd voor jou, als je nu een beter voorstel hebt van de prijs mag je hem zo deze week nog op komen halen althans als ik het er mee eens ben.
geen honda cr80 meer
Ik ben 22 en nu pas gebeten door het motorvirus,
Zou die 80cc te licht voor mij zijn (85kg), of zou ik deze te rap beu zijn.
Heb al op een cr125 gereden, en op een cr250.
De 125 beviel me het beste, de 250 was te krachtig.
Zou die 80cc te licht voor mij zijn (85kg), of zou ik deze te rap beu zijn.
Heb al op een cr125 gereden, en op een cr250.
De 125 beviel me het beste, de 250 was te krachtig.
-
als ik eerlijk ben moet je toch zeker weten voor een 125 gaan, deze 80cc is voor de doelgroep tot een jaar of 14. hij geeft wel vermogen zat, maar de hoogte is niet echt ideaal.
huskie????? reageer jij nog of niet? ik wil zeer graag weten wat jij er wel voor wil geven, die 950 was maar een vraagprijs.
huskie????? reageer jij nog of niet? ik wil zeer graag weten wat jij er wel voor wil geven, die 950 was maar een vraagprijs.
geen honda cr80 meer