Reiger Suspension ???

voor alle (rij) technische vragen en antwoorden

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Gast

Door een link ben ik op de site van Reiger Suspension gekomen.

Heeft iemand hiermee ervaring ?
Wat is de kwaliteit van hun materiaal ?

4-takt kampioen Michael Das zou daarmee kampioen gereden zijn
actualludo
Contacteer:

hallo

ik heb met een reigervering gereden op mijn vroegere crossmoto namelijk een honda125 en was daar zeer tevreden over als ik deze motor verkocht heb heb ik ze uiteraard eraf gehaald ik heb ze laten afstellen op mijn gewicht en dze is zeer goed in zware toestanden van het terrein
maar ja ieder heeft daar zo zijn mening over

greets ludo
Gast

Voor de prijs die ze vragen voor 4 veren (quad) kan ik nergens anders goedkoper gediend zijn, dus als ze goed zijn, waarom dan niet. Ik had geinformeerd bij proflex en daar zou ik aan het dubbel zitten bijna.

Nikolas
Hein van Buuren

Je hoort eigenlijk alleen maar goede dingen over Reiger.
Wel een aanrader dus.
Ze zitten in Hengelo (Gld) naast Hartelman motoren.
Kees

Prima spul, al jaren in de zijspancross gebruikt onderandere door Willemsen.
rhofsteenge

Ik heb al jaren een reiger op mijn wegmotor, en het bevalt super.
Ingaande demping snel en langzaam apart afstelbaar, uitgaande demping afstelbaar, hydraulische hoogteverstelling. De afstelbereiken zijn ruim, en goed te gebruiken, dwz het bereiken zijn verdeeld in 14, 20 en 50 klikken voor zover ik het uit mn hoofd weet, en het is niet zo dat je met 3 of 6 klikken al het bruikbare gebied hebt gehad. Ofwel alle instelklikken zijn behoorlijk lineair verdeeld over het echt in te stellen bereik.
Bij andere schokbrekers is het nog wel eens dat je 12 klikken hebt en alleen tussen klikje 4 en 7 iets bruikbaars, dus in feite 3 effectieve verandermogelijkheden.

veel plezier ermee
rhofsteenge

Ik heb al jaren een reiger op mijn wegmotor, en het bevalt super.
Ingaande demping snel en langzaam apart afstelbaar, uitgaande demping afstelbaar, hydraulische hoogteverstelling. De afstelbereiken zijn ruim, en goed te gebruiken, dwz het bereiken zijn verdeeld in 14, 20 en 50 klikken voor zover ik het uit mn hoofd weet, en het is niet zo dat je met 3 of 6 klikken al het bruikbare gebied hebt gehad. Ofwel alle instelklikken zijn behoorlijk lineair verdeeld over het echt in te stellen bereik.
Bij andere merken schokbrekers is het nog wel eens dat je 12 klikken hebt en alleen tussen klikje 4 en 7 iets bruikbaars, dus in feite 3 effectieve verandermogelijkheden.

veel plezier ermee
Plaats reactie