Op zondag 22 febr. 2004 organiseert Motorclub de Antrappers voor de 19e keer een off the roadrit te De Wijk.
Deze rit is licentievrij.
info: 0522-441665 en zie ook www.antrappers.nl
De Wijk off-roadrit zondag 22 febr.
Moderator: ghulst
-
Jaaa thumbs-up voor de organisatie!!!
Behalve door mij dan, want na een lullig valpartijtje (op de gwone weg) doet m'n linker duim het ff niet meer. Het was weer een lekker ritje met mooie maisplakken en vooral leuk kruip-door sluip-door werk. Het lange stuk langs de vaart had wat korter gemogen maar daar zeuren we niet over. Het weer werkte ook goed mee en omdat het de dagen er voor droog was geweest was het voor iedereen goed te doen. Het bewijs ook dat een rit heel georganiseerd kan verlopen zonder moeilijke keuringen en dure verzekeringen. Nogmaals perfect geregeld. En mij zien ze volgend jaar weer terug.
Fr@venture (die nu op een Honda reed)
Behalve door mij dan, want na een lullig valpartijtje (op de gwone weg) doet m'n linker duim het ff niet meer. Het was weer een lekker ritje met mooie maisplakken en vooral leuk kruip-door sluip-door werk. Het lange stuk langs de vaart had wat korter gemogen maar daar zeuren we niet over. Het weer werkte ook goed mee en omdat het de dagen er voor droog was geweest was het voor iedereen goed te doen. Het bewijs ook dat een rit heel georganiseerd kan verlopen zonder moeilijke keuringen en dure verzekeringen. Nogmaals perfect geregeld. En mij zien ze volgend jaar weer terug.
Fr@venture (die nu op een Honda reed)
Er komt een tijd
dat iedereen op een Adventure rijdt
dat iedereen op een Adventure rijdt
Idd, weer goed georganiseerd, maar zoals Fr@d al aangaf die lange rechte stukken langs de vaart is eigelijk iets meer voor een Paris Dakar.
Al met al toch een hele leuke dag geweest. Heren / Dames bedankt .
ps
Fr@d zit de duim er nog aan?
Al met al toch een hele leuke dag geweest. Heren / Dames bedankt .
ps
Fr@d zit de duim er nog aan?