http://www.motorbeursutrecht.nl/26-tot- ... -2004.html
Ik ben 'r al jaren niet meer geweest.
Is er voor 'ons soort mensen' nog wat te beleven daar
Of zijn het alleen buikschuivers/asfaltsnuivers
motorbeurs Utrecht
Moderator: ghulst
euh .. ben dr 2 of 3 jaar geleden voor t laatste geweest , voor de noppen rijders is er niet echt veel aan vind ik , en das juist waar ik voor kwam ... veel te veel aandacht voor kleding en wegmotoren .. en zelfs....... scooters.. hmmz..
4 strokes only !!
-
wat dacht je van shoppers en zwartleeeer brrrrrrrrrr
dah zeede gei noch ..........
of het aller ergste !!... jawel .. de chopper accecoire stands!! alles voor de Oer Hollandse easyriders ..veel leer.. zadels met franjes en glimmende adelaars , spiegeltjes en tankdoppen in de vorm van duitse kruizen , levensgevaarlijke hoge sturen en en open uitlaten voor de jappen harleys,.... hmm misschien ga ik dit jaar toch ff kiekn .. al ist maar om te lachen ....
euh... is de entree prijs eigenlijk ook nog om te lachen?..
en voordat ik geheel offtopic ga (sorry)
is er ergens ( belgie , duitsland?) een soort gelijke beurs , maar dan meer gericht op de cross / enduro of off road ?
euh... is de entree prijs eigenlijk ook nog om te lachen?..
en voordat ik geheel offtopic ga (sorry)
is er ergens ( belgie , duitsland?) een soort gelijke beurs , maar dan meer gericht op de cross / enduro of off road ?
4 strokes only !!
Ga je om fietsen te bekijken of koopjes te jagen... ik ga erheen, moet nog het een en ander aan kleding zien te scoren, hoop dat daar met de nodig korting voor elkaar te krijgen.
Bijkomend voordeel: in een paar uurtjes ALLE kleding/schoeisel etc. merken bekijken ipv 2 merken bij de lokale winkel.
Bijkomend voordeel: in een paar uurtjes ALLE kleding/schoeisel etc. merken bekijken ipv 2 merken bij de lokale winkel.
Ktm staat er dit jaar met een stand v.d. importeur , oa de nieuwe 990 duke staat er.En natuurlijk de diverse adventure modellen.
-
- Contacteer:
kunnen we ze ook testen
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Als toch iemand gaat kan hij/zij een kopje koffie bij me komen drinken. Ik sta in hal 7 (meteen rechts als je vanuit hal 8 binnen komt). Ik sta er met mijn reisenduro's en veel plaatjes uit de woestijn.
- de antrapper
Tot vrijdag dan, eh.. suiker en melk graag.xtravels schreef:Als toch iemand gaat kan hij/zij een kopje koffie bij me komen drinken. Ik sta in hal 7 (meteen rechts als je vanuit hal 8 binnen komt). Ik sta er met mijn reisenduro's en veel plaatjes uit de woestijn.
Big Bigger Tiger en weer Big
-
- Site Admin
- Contacteer:
Ik ben er geweest.
+punten;
Arjan brouwer had al z'n Dakar motoren meegenomen.
Dollevoet z'n BMW stond er.
KTM, Husaberg, Husky, Gas-Gas en Yamaha waren er.
en niet te vergeten het topless bodypaintmodel.
-punten;
Geen LC8 of 2-track gezien en ook de Touareg-jas die ik daar (voor weinig) wou scoren, was er niet.
+punten;
Arjan brouwer had al z'n Dakar motoren meegenomen.
Dollevoet z'n BMW stond er.
KTM, Husaberg, Husky, Gas-Gas en Yamaha waren er.
en niet te vergeten het topless bodypaintmodel.
-punten;
Geen LC8 of 2-track gezien en ook de Touareg-jas die ik daar (voor weinig) wou scoren, was er niet.
Freek
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
-
- Contacteer:
Stonden toch 2 LC8's bij KTM? 3 zelfs, ook nog een nieuwe duke met LC8-blok.Freek schreef:Ik ben er geweest.
-punten;
Zelfs de motor van meoni ,de 950 rally stond op de ktm stand, de motor van verhoef op de motorex stand.
Enne, 10 meter verderop stond mijn LC8, op de stand van www.evamotor.nl en de yamaha2track heb ik ook ergens gezien,Freek schreef:Ik heb ze niet gezien vrijdagmorgen. De duke wel.
en bij johan vd wal stond nog een LC8!
Verder heb ik bij buddyfashion een corbin zadel besteld voor mijn LC8, met 15% beurskorting!
Groet Daan!
(