HondaCR125 Ontsteking Reparatie

voor alle (rij) technische vragen en antwoorden

Moderator: ghulst

Plaats reactie
..::Rico::..
Contacteer:

Hallo allemaal,

Ik heb dus nog steeds me honda maar zelf krijg ik em niet aan de praat ik heb echt alles al geprobeerd (hij vonkt namelijk slecht).Dus heb ik besloten hem weg te brengen naar Visser 2-wielers in santpoort noord.Maar mijn vraag is wat 't ongeveer kan gaan kosten.Dan moet je denken aan ontsteking, bobine en dat soort transformator kastje.

Ik hoor graag van jullie :wink:

Mzls Rico
AMBUSH
Contacteer:

voor zo ver mij bekend als een cdi er van buiten niet beschadigt uit ziet is hij 9 van de 10 keer niet kapot kan dus gewoon een bobine zijn die gaar is of een gare boegie of een combinatie het kan ook heel simpel zijn zo als een boegie dop die slecht contact maakt dat soort dingen maar als je spoelen kapot zijn zou ik niet weten wat het kost om de te wikkelen een nieuwe bobine 20 euro of zo ( brommer bobine past ook heb ik meerdere keren als nood gebruikt bij een vriend )
JoeBaR

dat *transformator kastje * heet CDI box ... deze is vrij duur in aanschaf ...je kunt hem het best eerst laten doormeten voordat je een nieuwe aanschaft ... mocht ie kapot zijn ... zou je mischien een 2e hands CDi box kunnen aanschaffen ... ik denk dat Motorhuis de Doelen in Zaandam die wel heeft liggen .. je kunt t allicht proberen .

Motorhuys de doelen
Tel 075-6167655

:D
BIERTAKT crossen en zuupn 💪🍻✊️
noppie650

Hoi,

op het motorforum staat een howto hoe je je cdi kan repareren.
Let op enige handigheid en soldeerkunst is wel vereist

http://www.motor-forum.nl/forum/topic/19436

Die je je voordeel mee.

:wink:
Plaats reactie