husqvarna

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
gast

Ben van plan een enduro aan te schaffen, heb er nu al enkele gezien en ook mee gereden, mijn smaak is toch blijven hangen bij een husqvarna 400 van '98. Heeft er iemand zo 'n enduro of misschien ervaringen mee. Zo weet ik dan waar ik eventueel op moet letten,
Hij zou ongeveer 2000euro moeten kosten.
Ben van limburg en had ook graag geweten wat de ervaringen zijn met dealers van husqvarna van hier in de buurt?
En waar is het mooi voor off-road te rijden (liefst legaal) of zijn er misschien mensen van rond zutendaal die er regelmatig samen op uit trekken.
Joop
Berichten: 950
Lid geworden op: do jan 01, 2004 20:28
Locatie: Zelhem

Die prijs lijkt mij in ieder geval niet verkeerd. :D
Gebruikersavatar
KC
Berichten: 49
Lid geworden op: wo jan 29, 2003 16:13
Locatie: Leerdam

weet iemand sinds welk bouwjaar deze modellen met een oliepomp zijn uitgerust?
en is t dan een membraam of een tandrad pomp?

grtz, KC
Gebruikersavatar
250_EXC_RACING
Berichten: 63
Lid geworden op: za feb 01, 2003 11:17
Locatie: Sleeuwijk

ik Dacht vanaf 95 maar helemaal zeker weet ik het niet
Wij houden van Oranje
4t huskie
Berichten: 119
Lid geworden op: di jun 11, 2002 18:20
Locatie: herentals

de huskie's hebben vanaf 99 een olie pomp (tandrad)
husqvarna te570
gast

zijn er dan problemen met de oliepompen, en waar moet ik nogal zo op letten
4t huskie
Berichten: 119
Lid geworden op: di jun 11, 2002 18:20
Locatie: herentals

nee er zijn geen problemen met de olie pompen ze zitten er enkel in vanaf 99 daarvoor hadden ze geen olie pomp
waar moet je op letten moeilijk te zeggen als je gaat kijken neem iemand mee die er iets van kent :wink:
husqvarna te570
gast

die wat ik gezien heb is van '98, dus die heeft nog geen oliepomp?
Gebruikersavatar
Bart M
Berichten: 367
Lid geworden op: wo mei 07, 2003 10:47
Locatie: Westerlo-België

gast schreef:die wat ik gezien heb is van '98, dus die heeft nog geen oliepomp?
Klopt, geen oliepomp in model '98. Voor de TE410 die je op't oog hebt is dat echter geen probleem denk ik. Het blok is immers identiek aan dat van een TE610, enkel de cilindermaat is anders. Dat maakt dat de krachten die op het blok uitgeoefend worden gemakkelijk kunnen opgevangen worden, waardoor die extra-oliepomp niet echt hoeft. De prijs lijkt me ook niet te hoog als de machine goed in orde is. Maar om daarvan zeker te zijn neem je idd best iemand mee die er wat van kent...
Keep on smiling!
Plaats reactie