ff foto van de motor

ik kan hem btweg kopen voor 425 euro
Moderator: ghulst
een 83er CR250 had toen nog geen powervalve en zijn zeer zeker qua vermogen NIET te vergelijken met de latere CRetjes 250 .. volgens mij was 83 ook het eerste jaar dat honda een vloeistof gekoelde 250 als produktie model maakte , ( kan ook 82 geweest zijn ) met idd een slechte waterpomp ... ik geloof dat deze van magnesium is vervaardigd en willen nog al eens ingevreten raken ... ik blijf bij mn advies ... wil je serieus gaan crossen .. koop dan wat goeds ... wil je in het land gaan raggen , doe dan nix aan de motor ( als ie wel loopt natuurlijk) en ding flink af op de prijsRudy schreef: Vergeet verder ook niet dat zo'n oude 250 ook nog eens tegevalt qua vermogen , een moderne 125 komt je waarschijnlijk zo voorbij op het rechte stuk.
o-ring ketting met stalen voortandwiel en stealth achtertendwiel voor id iets van 125 eetjesAnonymous schreef:een tandwielset(dus ook ketting, voor en achter tandwiel)200 euro
[/b]Da zijn zekers gouden tandwielen en ketting voor die prijs??????
Ik denk dat de kans er dik inzit, want in de allereerste regel van dit onderwerp staat letterlijk "ik ga van een deze dagen een honda cr kopen " ...huskie schreef:als hij hem nu nog koopt,dan weet ik het niet meer.
Anonymous schreef:Let bij dit model vooral ook even op de waterpomp. Deze zijn vaak helemaal weggevreten aan de binnenkant. Reparatie is nauwelijks mogelijk, een tweedehandse rechter carterdeksel (waar die pomp dus inzit) is niet te krijgen en een nieuwe is niet te betalen.