Noppers,
Waar ik vooral veel baat bij hebt is info over crossgebieden/terreinen. Of dit nou legale, semi legale of illegale terreinen zijn maakt mij niet zo heel veel uit.
Ik woon zelf in de randstad (Gouda) en moet het vooral hebben van in aanbouw zijnde vinexwijken zoals de leidsche rijn bij Utrecht (heeft iemand daar al eens gereden?? ik hoor graag je bevindingen) of langs de snelweg bij Woerden, of waar ik laatst gereden heb, bij Alphen aan den Rijn links naast het Archeon. Dit gebied wordt weliswaar steeds kleiner door de bouw van nieuwe woningen, maar vooralsnog kan je hier heerlijk crossen in het weekend. Enfin, mocht je ergens nog goede gebieden weten, ik hoor ze graag!
Groet,
Richard
Crossgebieden/terreinen
Moderator: ghulst
Van Gouda naar de maasvlakte is niet erg ver,en je kunt er best leuk en legaal rijden. ga alleen niet achter de gele borden langs het water dan zit je nogal snel vast in het drijfzand..........je kunt er iedere dag van de week rijden en vooral de crossbaan is erg leuk en goed voor de conditie.
rij richting maasvlakte en neem de afslag slufter dan zie je vanzelf naast een hele grote loods van Reebok het Crossterrein.
rij richting maasvlakte en neem de afslag slufter dan zie je vanzelf naast een hele grote loods van Reebok het Crossterrein.