Deze motoren rijden er nog rond en gaan hoogst waarschijnlijk de isde uitrijden, hopelijk met hun berijder dus.
KTM's:140 stuks, Yamaha's:38 stuks, Husqvarna's:30 st, Honda's: 21 st
GasGas:24 st, Suzuki's:7 st, Kawa's: 5 stuks, Husa's: 4 st, Vor: 2 stuks en Tm's: ook 2 stuks.
en dan nu dames en heren de uitvallers.
Ktm's:48 stuks, Huskies: 14stuks, Yamaha's: 11 stuks, Honda's: 6 st, Gas gas eveneens 6 st, Suzuki's: 5 stuks, Ook Husa's: 5 stuks, Kawa's: 2 stuks en als laatste Tm's: slechts 1.
Wat kun je nou zeggen over deze cijfers?
In iedergeval dat de helft van het veld op KTM's rijdt, dus dat merk heeft de jappen aardig verslagen qua offroad.
consumentenbond, vergelijkend waren onderzoek
Moderator: ghulst
- sjikkentip
- Berichten: 500
- Lid geworden op: zo apr 13, 2003 18:21
- Locatie: Pajotten-enduroland-Villezjeel
D'as wel straf,er rijden 4 Husa's mee en er vallen er 5 uit???????
Hoe leg je dat uit ????
Hoe leg je dat uit ????
KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
En de winnaar is:...
De winnaar van de afgelopen ISDE wat betrouwbaarheid betreft.
V O R 0 % DNF's
En de verliezers zijn:
Husaberg 55,5% Dnf
Suzuki 41,6% Dnf
TM 33,3% Dnf
Kawasaki 28,5% Dnf
Husqvarna 26,9% Dnf
KTM 25,5% Dnf
Yamaha 22,4% Dnf
Honda 22,2% Dnf
GasGas 20% Dnf
Ik baal een beetje dat Husa bovenaan staat. Maar misschien zaten er gewoon slechtere rijders op, en zijn ze dus uitgevallen door gebroken ledematen en niet mechanische mankementen.
Je zou eigenlijk van de isde een soort van rapport moeten ontvangen van waarom die en die rijder/motor is uitgevallen. Zou een hoop gegis schelen.
Ik denk dat Henkzelf in iedergeval Gasgas nog een jaartje trouw blijft, gezien bovenstaande rapportje.
De winnaar van de afgelopen ISDE wat betrouwbaarheid betreft.
V O R 0 % DNF's
En de verliezers zijn:
Husaberg 55,5% Dnf
Suzuki 41,6% Dnf
TM 33,3% Dnf
Kawasaki 28,5% Dnf
Husqvarna 26,9% Dnf
KTM 25,5% Dnf
Yamaha 22,4% Dnf
Honda 22,2% Dnf
GasGas 20% Dnf
Ik baal een beetje dat Husa bovenaan staat. Maar misschien zaten er gewoon slechtere rijders op, en zijn ze dus uitgevallen door gebroken ledematen en niet mechanische mankementen.
Je zou eigenlijk van de isde een soort van rapport moeten ontvangen van waarom die en die rijder/motor is uitgevallen. Zou een hoop gegis schelen.
Ik denk dat Henkzelf in iedergeval Gasgas nog een jaartje trouw blijft, gezien bovenstaande rapportje.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
- Locatie: In de buurt van Arnhem
- Contacteer:
ik blijf ook nog maar ff honda rijden geloof ik
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
- Locatie: In de buurt van Arnhem
- Contacteer:
Idd ik geloof dat ik in het 1000posts topic beter een nieuwe cr125/250 had kunnen vragenhuskie schreef:Ik heb niet gelet op 2t of 4t. Maar dat is wel opmerkelijk ja.
Ik zie Rudy al weer glunderen
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
uitvallen gebeurde (uiteraard) om twee redenen: conditioneel of motortechnisch. Over de dagen is dat niet te scheiden: op dag 2, de 'bergroute' werden zeker een aantal 450 4-tacten te warm, maar ook een aantal rijders gingen 'kapot' bij windstil en 37+ graden en vochtig op de geitenpaadjes gedeelten. En dan te moe om op de motor en het 'waterpeil' te letten. Husa verloor meteen in het begin al 2 zweedse toppers op wellicht(waarschijnlijk) niet standaard fietsen. Op GasGas zaten veel liefhebbers/leaserijders die de motor niet vol belasten. Overigens hadden ook KTm en Husqvarna een leaseprogramma. Ik heb wel een GasGas 4-tact gezien; moet nog checken of die uitreedt. En de algemene indruk was dat er toch aardig wat crf450 aan de streep kwamen, maar HM heeft daar een andere bak in zitten.
Het blijft een leuk overzicht (bedankt Huskie) maar met zoveel variabelen kun je er ook weer niet al te veel conclusies uit trekken.
Het blijft een leuk overzicht (bedankt Huskie) maar met zoveel variabelen kun je er ook weer niet al te veel conclusies uit trekken.
Hoi Henk, met dat laatste ben ik het helemaal eens. Je kunt er geen conclusie uit trekken, alleen een beetje over kletsen.
Er zijn wel rijders die een motor wat netter gebruiken dan een andere rijder. Gebruik je de koppeling ja of nee. etc.
En ik begrijp helemaal dat als je moe wordt je netheid van motorrijden drastisch afneemt Het enige waar je dan nog aan denkt is op tijd binnen komen.
Ik heb dat al met een enduro de laatste ronde. Dan gebruik ik m'n koppeling ook steeds minder.
Er zijn wel rijders die een motor wat netter gebruiken dan een andere rijder. Gebruik je de koppeling ja of nee. etc.
En ik begrijp helemaal dat als je moe wordt je netheid van motorrijden drastisch afneemt Het enige waar je dan nog aan denkt is op tijd binnen komen.
Ik heb dat al met een enduro de laatste ronde. Dan gebruik ik m'n koppeling ook steeds minder.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Ik gebruik mijn koppeling helemaal niet , nooit , nergens.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
- Berichten: 439
- Lid geworden op: di nov 19, 2002 10:48
- Contacteer:
Dat snapt geen (huskie)hond, Ad. Je moet er wel bijvertellen dat jouw CR450F uitgerust is met een automatische koppeling
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
- Locatie: In de buurt van Arnhem
- Contacteer:
dat van die automatische koppeling snap ik ook nog steeds niet , is het nou een soort centrifugaal koppeling? (wil het wel eens proberen )
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Hee Ad K., een tijd niks gehoord op het forum van je. Vakantie?
Enne wat die koppeling betreft. Is wel lui zo'n automaat. Maar het werkt wel en je kunt er ook hard mee
Maar het is niets voor mij, want ik heb het geld er helaas niet voor
Maar ik heb er wel even op mogen rijden gelukkig
Aardige gozer die Ad.
Enne wat die koppeling betreft. Is wel lui zo'n automaat. Maar het werkt wel en je kunt er ook hard mee
Maar het is niets voor mij, want ik heb het geld er helaas niet voor
Maar ik heb er wel even op mogen rijden gelukkig
Aardige gozer die Ad.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Het schijnt dat een flink aantal KTM en Husaberg uitvallers te maken kregen met defecte Kokusan ontstekingen. Er zou een soldeerverbinding niet goed zijn.