Weet iemand een merknaam of leverancier van de steunen welke tussen voorspatbord en voorband geplaatst kunnen worden wanneer de motor op een aanhanger wordt vastgezet met spanbanden, zodat de voorvork niet te ver wordt ingetrokken (en dus de keerringen over de zeik gaan).
Net een nieuwe aanhanger gebouwd, dus een blokkie hout staat zo K@#*&%$T, en na Riemst heb ik mijn voorvorkkeerringen voortaan lief
Antivoorvorkintrekding
Moderator: ghulst
DirtGirl schreef:Je zou er een sticker van Acerbis of zo kunnen opplakken om het ding wat meer stijl te geven
Dat is nu eens een grappig én stijlvol antwoord uit de catacomben van de quaestuur !!!!
Jo VdB
Iets er tussen???
Rijd slechts zo'n 25 jaar en heb nog nooit iets tussen de vvork gezet.
Als deze een btje kan veren blijft alles perfect staan.
Als de keerringen eruit knallen dan zou ik eens naar het niveau van de olie kijken; je hebt dat probleem toch ook niet tijdens het rijden?
Hierbij wordt de vvork maximaal belast.
Als de keerringen eruit knallen dan zou ik eens naar het niveau van de olie kijken; je hebt dat probleem toch ook niet tijdens het rijden?
Als de vork kan veren bestaat ook de kans dat de haken van de spanbanden uit de ogen op de aanhanger tjoepen (clubmaat X heeft dit vorige week "LIVE" uitgevoerd met als gevolg een krom stuur).gassen schreef:Iets er tussen???
Op hogere snelheid kan de schade iets groter zijn.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Daar kan ik ook van meespreken. Gelukkig ook tegen lage snelheid (oprijden van de parking van een supermarkt) en heb ook geluk gehad dat ik het voorwiel nog extra met een koord aan de aanhangwagen had vastgemaakt. Zo is mijn KDX-je tenminste niet van de aanhangwagen gevallen. Sindsdien haal ik steeds de waterbidon boven ...Sjokske schreef:Als de vork kan veren bestaat ook de kans dat de haken van de spanbanden uit de ogen op de aanhanger tjoepen (clubmaat X heeft dit vorige week "LIVE" uitgevoerd met als gevolg een krom stuur).
Op hogere snelheid kan de schade iets groter zijn.
Beter een slecht karakter dan geen karakter
-
UFO Plast heeft zo iets in haar gamma,
"Fork Block System"
Bestelnm: 2001
Prijs: slechts 16,80 Euro
Verkrijgbaar bij alle officiële UFO dealers
"Fork Block System"
-
- Contacteer:
En dit is dus wat ik zocht123 Bike Check schreef:UFO Plast heeft zo iets in haar gamma,
"Fork Block System"
Bdankuut
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!