Raid de l'amitie (Marokko)

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Gebruikersavatar
sjikkentip
Berichten: 500
Lid geworden op: zo apr 13, 2003 18:21
Locatie: Pajotten-enduroland-Villezjeel

Hallo,
Wie heeft deze raid al meegedaan :?: Wat zijn je ervaringen :?: Wat zijn de bijkomende kosten :?: Welke aanpassingen zijn er nodig aan je moto :?: Banden,kettingset,tank,Roadboekhouder,water,enz... :?: :?:
Is een KTM EXC 450 geschikt hiervoor :?: :?:
KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
appie
Berichten: 11
Lid geworden op: do mar 20, 2003 23:37

ik ga in 2004 de raid rijden ik heb de rit in 1995 gereden heel erg mooi veel variatie en ongeveer 3500 a 4000km je motor prepareren actiradius 350km (grote tank) roadboek, km teller of tripmeter
bij pech wordt de motor tot aan sete teruggebracht de medische verzorging is goed
een duidenlijk en goed roadboek, voor jezelf eten voor smiddags of gewoon kopen een camelbag voor water vuurpijlen en een noodverband pakket
verder mag je tegen geringe kosten een kist meegeven voor je reserve onderdelen (ketting tandwielen filters e.d.) 2 banden (wel een slot omheendoen verder mag je een plunjebaal meegeven
gewoon een gave rit als je meer wilt weten hoor ik je wel
groetjes ap

(al 2x verstuurd maar er ging iets niet goed)
Gebruikersavatar
annelrob
Berichten: 54
Lid geworden op: zo dec 15, 2002 11:14
Locatie: Numansdorp

sjikkentip schreef:Hallo,
Banden,..............................
Is een KTM EXC 450 geschikt hiervoor :?: :?:
Ik ben ook van plan om mee te doen. Wat betreft banden zou ik kiezen voor Michelin Desert, Pirelli MT 21, Pirelli MT18 e.d. Een EXC 450 is mijn inziens zeer geschikt. Wel een grotere tank monteren en extra luchtfilters meenemen of spullen om filters uit te wassen.
Laatst gewijzigd door annelrob op di nov 04, 2003 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
appie
Berichten: 11
Lid geworden op: do mar 20, 2003 23:37

dessert zijn erg goed en erg slijtvast maar prijzig hebben misschien een
betaalbaar adresje uitwassen in de zandbak erg lastig gewoon een paar extra filters al ingeolied en een grof stoffilter monteren (heeft sommer wel)de daum is nog niet geheel bekend hangt af van de deal die ze met de boot kunnen afsluiten maar waarscheinlijk eind april mei
janrocco
Berichten: 49
Lid geworden op: do apr 24, 2003 18:50
Locatie: Scherpenheuvel

op welke datum heeft deze rally plaats.
Gebruikersavatar
annelrob
Berichten: 54
Lid geworden op: zo dec 15, 2002 11:14
Locatie: Numansdorp

janrocco schreef:op welke datum heeft deze rally plaats.
dat is nog niet bekend. Men heeft mij verteld rond de 1e week van mei maar de preciese data wordt in januari pas bekend en vanaf die tijd is ook inschrijven mogelijk. Zodra de data bekend zijn zet ik het wel in dit forum.
Ferry

Ik heb afgelopen voorjaar meegereden met 6 vrienden. Als je kunt moet je meedoen, ik geniet nu nog steeds na. Betaalbaar en goed en veilig georganiseerd. Wel tijdig inschrijven en goed voorbereiden (motor en eigen conditie). Eigenlijk aleen maar Franse deelnemers, dus een beetje Frans is handig. 400 km p/dag waarvan gemiddeld 250 off-road.
In het kort: een geweldig evenement!

Ferrybulten@hotmail.com
Freek
Site Admin
Berichten: 2036
Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

Ferry,

Heb je hier ergens foto's van online staan?
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Ferry Bulten
Berichten: 4
Lid geworden op: vr jan 03, 2003 22:38

Sorry voor de late reaktie, maar foto's (meer dan 1000) en verdere info zijn te vinden op www.aiofrance.com
Gebruikersavatar
annelrob
Berichten: 54
Lid geworden op: zo dec 15, 2002 11:14
Locatie: Numansdorp

Heren,

de data van de raid de l'amitie 2004 is nu bekend; van 26 april t/m 8 mei. Inschrijven is dan ook vanaf nu mogelijk. Voor verdere informatie zie de website http://www.aiofrance.com
Plaats reactie