Hoi, heeft nog iemand van de forum gangers Geesteren gereden. Ik dus niet!
Maar wie wel?
Peewee misschien, alhoewel ik je niet in de uitslagen zag staan.
In iedergeval zag ik Henkzelf staan.
Was in iedergeval schitterend weer om hard door de blubber te rijden.
Enduro Geesteren
Moderator: ghulst
Huskie, modder bestaat niet meer in Nederland. Dat wordt nog wat als het ooit weer gaat regenen.
Ik zag Wopke als uitvaller in de lijst staan.
Het was 4 uur jagen, want de tijden waren een beetje krap. Veel poederdroge maisland lusjes en bochtjes, ook in de proeven waardoor er niet echt walletjes ontstonden. Vooral veel snelle rechte paden en het ding helemaal uitmelken. En 1 buitenlands grapje waarbij we door een beek met keien moesten, onder een laag viaduct door en een trap op. Het schijnt dat daar nogal wat crossers problemen hadden.
Ik zag Wopke als uitvaller in de lijst staan.
Het was 4 uur jagen, want de tijden waren een beetje krap. Veel poederdroge maisland lusjes en bochtjes, ook in de proeven waardoor er niet echt walletjes ontstonden. Vooral veel snelle rechte paden en het ding helemaal uitmelken. En 1 buitenlands grapje waarbij we door een beek met keien moesten, onder een laag viaduct door en een trap op. Het schijnt dat daar nogal wat crossers problemen hadden.
-
Ja Wopke is uitgevallen.
Ik zag hem bij crossproef 1 met een slakkegangetje terugrijden tegen de route in, jammer.
Heb nog wel een paar leuke foto's van hem gemaakt voordat hij uitviel.
Weet niet wat de reden was waarom hij uitgevallen is.
Wel een mooie wedstrijd om te zien, vooral crossproef 1 was leuk.
Als je ziet hoe hard die Inters over crossproef vlogen (en sprongen!), wordt je wel even stil van.
Ik zag hem bij crossproef 1 met een slakkegangetje terugrijden tegen de route in, jammer.
Heb nog wel een paar leuke foto's van hem gemaakt voordat hij uitviel.
Weet niet wat de reden was waarom hij uitgevallen is.
Wel een mooie wedstrijd om te zien, vooral crossproef 1 was leuk.
Als je ziet hoe hard die Inters over crossproef vlogen (en sprongen!), wordt je wel even stil van.
-
- Contacteer:
ik wil foto's zien
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
-
Rudy ik heb veel foto's gemaakt in Geesteren.
Ze komen morgenavond on line maarrrrrr ze staan dan wel op het andere forum
Je mag uiteraard daar komen kijken als je wilt, het is toegankelijk voor iedereen.
De URL zul je waarschijnlijk wel weten .............
Ze komen morgenavond on line maarrrrrr ze staan dan wel op het andere forum
Je mag uiteraard daar komen kijken als je wilt, het is toegankelijk voor iedereen.
De URL zul je waarschijnlijk wel weten .............
Hi guys,
Ja uitgevallen... Jammer, ik lag bij de eerste 15 als ik de stand er op nareken, parcours lag me wel... anyway het blijft een mechanische sport...
Mijn KTM450EXC had geen zin meer. De 2004 modellen 450 en 525 hebben een bekende kwaal. De koppen van de 4 boutjes van boven in de kop/kleppendeksel breken 1 voor 1 af. Deze boutjes steken ook als borging door de twee asjes boven in de kop(tuimelaars?) Geen ernstig mechanisch defect, maar hierdoor dicht de bout niet meer af en de olie wordt naar buiten geperst... maar dat houdt vanzelf op als de olie op raakt...
Gelukkig had ik het ruim op tijd in de gaten, heb in ronde drie nog wel de 2e proef gereden met dit mankement, maar het zat al niet lekker meer tussen de oren en na de proef was er nog slechts minimum-level aan olie overgebleven, dus ik ben gekapt. Dit was de 2e keer dat het gebeurde, de eerste keer nog tijdens het inrijden in de eerste 150 Km. Van dealer gehoord dat het probleem be- en onder-kend is en dat er gemodificeerde bouten zijn. Deze krijg ik morgen via de post binnen...
Hein, ik heb je niet gezien... Stuur me die foto's die je van me gemaakt heb even per email als je wil... (hoekstra_wopke@emc.com)
Maar wat was het een mooie rit, ze hadden er echt werk van gemaakt, petje af...
PS Ja dat beekje was wel grappig, dat kenne die crossers niet he...
KTM530 EXCR 2009
#338 EV 40+
#338 EV 40+
-
- Site Admin
- Contacteer:
Een paar jaar geleden hadden ze bij de off-road rit, een ouwe caravan, met een opening voor en achter, waar je dwars door heen moest rijden.
De bank stond er nog in.
De bank stond er nog in.
Freek
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
-
Wopke ik stond op de baan bij crossproef 1 toen je van de route terug reed.
Ik twijfelde even of jij het was en voordat ik je rijnummer had gezien was je min of meer al voorbij (en ik was foto's aan het maken op dat moment uiteraard).
De foto's komen naar je toe (ik had je mailadres nog).
Ik hoop dat met het monteren van de nieuwe bouten het euvel definitief voorbij is want hierdoor moeten stoppen is niet lollig.
Heb ook al verhalen gehoord dat dealers gratis nieuwe onderdelen monteerden in de gevallen dat er meer motorschade optrad dan alleen 4 boutjes.
Lijkt me vreselijk balen als je net een dure nieuwe motor gekocht hebt (ongeacht wel merk het is ) en je krijgt dan al heel snel dit soort akkefietjes.
Succes verder ermee.
Ik twijfelde even of jij het was en voordat ik je rijnummer had gezien was je min of meer al voorbij (en ik was foto's aan het maken op dat moment uiteraard).
De foto's komen naar je toe (ik had je mailadres nog).
Ik hoop dat met het monteren van de nieuwe bouten het euvel definitief voorbij is want hierdoor moeten stoppen is niet lollig.
Heb ook al verhalen gehoord dat dealers gratis nieuwe onderdelen monteerden in de gevallen dat er meer motorschade optrad dan alleen 4 boutjes.
Lijkt me vreselijk balen als je net een dure nieuwe motor gekocht hebt (ongeacht wel merk het is ) en je krijgt dan al heel snel dit soort akkefietjes.
Succes verder ermee.
Ok, ik zie de foto's wel komen...
ga je binnenkort nog ergens rijden...?
Als je een machtige rit mee wilt rijden, kan ik je de Enduro van Hellendoorn aanbevelen, dat is absoluut de mooiste van NL.
Is op 15 nov.
Dus we kunnen nog effe trainen...
Wopke
KTM530 EXCR 2009
#338 EV 40+
#338 EV 40+
-
- Contacteer:
stuur die foto's anders meteen even door naar mij (als ze groter dan ~1mb stuur ze maar naar 37554@rocaventus.nl )
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
-
Ik kan voorlopig niet rijden Wopke, ik ben herstellende van een behoorlijke zware valpartij in Lelystad 3 weken terug (aantal ribben gekneusd en een gescheurde buikspier).
Had me voorgenomen dit jaar 2 nationale mee te rijden (Vorden en Hellendoorn) maar of dat gaat..................
2 November Markelo zal ook wel niet gaan vrees ik (zou ik met een paar vrienden rijden).
Anders kom ik zeker kijken en fotograferen (is minstens zo leuk als rijden, bijna .....)
Had me voorgenomen dit jaar 2 nationale mee te rijden (Vorden en Hellendoorn) maar of dat gaat..................
2 November Markelo zal ook wel niet gaan vrees ik (zou ik met een paar vrienden rijden).
Anders kom ik zeker kijken en fotograferen (is minstens zo leuk als rijden, bijna .....)
-
Hi Noppenfans,
for mij was het een heel grote ramp geweest!
Mein Freundin und ich sind zum falschen Geesteren gefahren (Geestern Gld) und als wir festgestellt hatten das wir falsch waren hatten wir schon über eine 3/4 h gesucht! Ich wollte schon nach hause fahren da trafen wir an einer Tankstation zwei Endurofahrer die den Gleichen fehler wie wir gemacht haben und auch zum falschen Geesteren gefahren sind. Wir sind dann zusammen nach Gesteren (OI) gefahren und wären auch noch rechtzeitig angkommen wenn uns nicht ein paar Streckenposten zum zweiten Tankstop geschickt hätten. Als wir endlich den den richtigen Treffpunkt gefunden hatten war es mitlerweile 10 Uhr und unsere Motorräder sind nicht mehr gekeurd (bedank Keurmeister) worden so das wir zum zuschauen verurteilt waren.
Aber darvon haben wir uns nicht unterkriegen lassen und sind am Sonntag wieder gekommen und haben 3 super Runden in Mandelveen gereeden, dat was prachtig !!!
cu Martin
for mij was het een heel grote ramp geweest!
Mein Freundin und ich sind zum falschen Geesteren gefahren (Geestern Gld) und als wir festgestellt hatten das wir falsch waren hatten wir schon über eine 3/4 h gesucht! Ich wollte schon nach hause fahren da trafen wir an einer Tankstation zwei Endurofahrer die den Gleichen fehler wie wir gemacht haben und auch zum falschen Geesteren gefahren sind. Wir sind dann zusammen nach Gesteren (OI) gefahren und wären auch noch rechtzeitig angkommen wenn uns nicht ein paar Streckenposten zum zweiten Tankstop geschickt hätten. Als wir endlich den den richtigen Treffpunkt gefunden hatten war es mitlerweile 10 Uhr und unsere Motorräder sind nicht mehr gekeurd (bedank Keurmeister) worden so das wir zum zuschauen verurteilt waren.
Aber darvon haben wir uns nicht unterkriegen lassen und sind am Sonntag wieder gekommen und haben 3 super Runden in Mandelveen gereeden, dat was prachtig !!!
cu Martin
-
Kijk dat is nou lullig hé!?
Ieder jaar komt het in Geesteren voor dat altijd mensen naar het verkeerde Geesteren rijden.
Temeer de plaatsen behoorlijk bij elkaar uit de buurt liggen, en als je wel in de juiste plaats Geesteren bent kom je zo 1,2 3 niet bij zaal Spalink (van waaruit de rijders vertrekken), ook ik heb het 3 maal moeten vragen waar het was.
Zelfs sommige bewoners zeiden dat ze wel eens van Spalink hadden gehoord maar niet wisten waar het lag, het ligt dus helemaal buiten Geesteren (via allerlei onverharde paden e.d)
Het is ook wel handig het gastenboek bij enduro.nl te lezen voor op-of aanmerkingen van collega enduro rijders.
Ik denk dat dit Martin volgend jaar niet meer gebeurd.
Eigenlijk moet de organisatie dit meedelen aan rijders die van tevoren inschrijven maar wellicht gaan ze er vanuit dat vaste rijders al vaker in Geesteren zijn geweest en dit wel weten.
Verder een mooie route en niets op aan te merken !
Ieder jaar komt het in Geesteren voor dat altijd mensen naar het verkeerde Geesteren rijden.
Temeer de plaatsen behoorlijk bij elkaar uit de buurt liggen, en als je wel in de juiste plaats Geesteren bent kom je zo 1,2 3 niet bij zaal Spalink (van waaruit de rijders vertrekken), ook ik heb het 3 maal moeten vragen waar het was.
Zelfs sommige bewoners zeiden dat ze wel eens van Spalink hadden gehoord maar niet wisten waar het lag, het ligt dus helemaal buiten Geesteren (via allerlei onverharde paden e.d)
Het is ook wel handig het gastenboek bij enduro.nl te lezen voor op-of aanmerkingen van collega enduro rijders.
Ik denk dat dit Martin volgend jaar niet meer gebeurd.
Eigenlijk moet de organisatie dit meedelen aan rijders die van tevoren inschrijven maar wellicht gaan ze er vanuit dat vaste rijders al vaker in Geesteren zijn geweest en dit wel weten.
Verder een mooie route en niets op aan te merken !