Hij is vanaf 2004 tekoop volgens de bladen , zijn er mensen die he willen kopen? of er al op gereden hebben.
Ben trouwens erg benieuwd naar de prijs (zal wel duur zijn) en of het mag in het wk cross (mx1

Moderator: ghulst
Het is idd geen primeur oid maar hij is nu te koopJoeBaR schreef:huh?.. dit is geen primeur toch?? ik weet zeker dat ik vorig jaar zo n zelfde machine heb zien staan in amsterdam
Systeem werkt compleet afhankelijk van de motor (lijkt me ook wel logisch) dus als hij knapt krijg je een litertje hydroliek olie op je sm**l en dat was hetspeedphreax schreef:Geinig maar ik heb nog steeds wel een paar vragen:
Wat gebeurt er als ik val en de leiding scheurt?
Krijg ik dan 80 bar oliedruk om mijn oren als mijn gas blijft hangen?
Pompt dat ding meteen mijn blok leeg of heeft hij een eigen reservoir?
Ik neem aan dat er een koppelomvormer in zit: Gaat die dan ook meteen stuk bij lopen zonder olie?
Wat weegt zo'n systeem wel niet?
Hoeveel efficentie moet je opofferen? Zo'n hydraulisch systeem is nooit 100% efficient en ook minder efficient als een ketting.
Maar ja... wel leuk natuurlijk.
Dat is bij de meeste terrein auto's ookjackson schreef:ik heb met mensen van yamaha gesproken en die wisten mij te zeggen dat de voorwiel aandrijving alleen word ingeschakeld als het achterwiel grip verliest. je kunt ook maar maximaal 30% van je vermogen op het voorwiel krijgen.