Rondje Brabantse Wal en een stukje Zeeland

Vertel hier jouw verhalen van reizen. Reisverslagen, handige links, tips, nieuwtjes, reisorganisaties, hier kun je het kwijt.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Gebruikersavatar
blackSP
Berichten: 5
Lid geworden op: do jun 27, 2024 16:00

Heerlijk om zo vanuit m'n voordeur bijna uitsluitend offroad te kunnen rijden! Rondje van een kilometer of 80 vandaag over de Brabantse Wal en een stukje Zeeland.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
ARM oldtimer
'21 KTM 690 Enduro
Martinezz57
Berichten: 7
Lid geworden op: ma jul 08, 2024 19:57

Ben jaloers. Voor offroad moet ik eerst in de bus ergens heen.
Hier in het Westland staan alleen maar kassen. Alle grond is bezet. offroad? Helaas.
Maar met wegwielen is het wel leuk rijden tussen die kassen door.
Gebruikersavatar
Grandia
Berichten: 17
Lid geworden op: vr jun 28, 2024 09:49

Martinezz57 schreef:Ben jaloers. Voor offroad moet ik eerst in de bus ergens heen.
Hier in het Westland staan alleen maar kassen. Alle grond is bezet. offroad? Helaas.
Maar met wegwielen is het wel leuk rijden tussen die kassen door.
BlackSP woonde voorheen in Amsterdam en ook daar wist hij paadjes, bermen en taluds te vinden voor een leuk rondje.
Gebruikersavatar
ghulst
Site Admin
Berichten: 348
Lid geworden op: za dec 20, 2014 23:29
Locatie: Goes
Contacteer:

Ik heb ook niet het idee dat hier overal straatnaambordjes bij staan. ;) Ik ken die stukjes Zeeland wel, maar echt toegestaan onverhard moet je hier met een zaklampje zoeken. ;)
Nu Street Triple R - Op zoek naar een reis-enduro project
Gebruikersavatar
blackSP
Berichten: 5
Lid geworden op: do jun 27, 2024 16:00

Wat mij betreft zijn er genoeg offroad mogelijkheden in Nederland, ongeacht waar je woont. OK, midden tussen de kassen wordt het wel erg lastig en je hebt zeker niet overal de luxe van Brabant of Drente maar zoals Grandia zei, vanuit m'n huis in Amsterdam kon ik toch makkelijk een dagje zoet zijn. Recept: bestudeer Google Maps, rij niet in groepen, blijf niet hangen, rij van A naar B en deel je routes in stedelijke gebieden niet want dan is het zo over!

Nog wat plaatjes uit de buurt...


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
ARM oldtimer
'21 KTM 690 Enduro
Gebruikersavatar
GezwindeSpoed
Berichten: 138
Lid geworden op: di jun 25, 2024 13:49
Locatie: NMGN

Zie er lekker uit daar, en idd als je snapt hoe, dan is er best veel mogelijk zonder te veel overlast te veroorzaken.
KTM950SE; KTM300EXC; HondaNC750x
Plaats reactie