Evenementen - wat is er en wat wil jij? Inventarisatie.

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ghulst
Site Admin
Berichten: 313
Lid geworden op: za dec 20, 2014 23:29
Locatie: Goes
Contacteer:

Ik las net nog de opmerking op ARM dat er geen evenementen meer zijn dan de Brabo. Dat zette mij wel even aan het denken. Ik hoor van een aantal mensen dat ze bijvoorbeeld wel naar Adventure Bike Rider Festival gaan in Engeland.
Ik heb wel eens iets voorbij zien komen in de Achterhoek, maar dat kan ik niet meer terugvinden.

Vandaar mijn vraag (vragen):

Zijn er/ken jij evenementen die aan kunnen sluiten bij allroad/offroad rijden?
Is er iets dat een beetje te vergelijken is met een ABR in Nederland?

Is dat iets dat je zou willen? ;)
Nu Street Triple R - Op zoek naar een reis-enduro project
Erwin P
Berichten: 194
Lid geworden op: zo jun 23, 2024 22:56

De ACE of Obesitas Crossers crossdagen voor Adventure motoren zijn er. Ik zal ze delen zodra Gwiedert of ik wat organiseren daarin.

Een grote ABR hoeft van mij niet. Maar een weekend op een off-road terrein incl overnachting en wilde kampvuurverhalen is wel een sfeertje natuurlijk. Dat zou bijvoorbeeld prima op Bilstain kunnen.
Gebruikersavatar
Grandia
Berichten: 14
Lid geworden op: vr jun 28, 2024 09:49

Er wordt in NL natuurlijk van alles en nog wat georganiseerd mbt onverhard rijden. Mijn eerdere opmerking ging vooral over het feit dat in de hoogtijdagen van ARM (10-15 jaar geleden) er best veel spontaan werd georganiseerd.

Brabo en Midsummer zijn daar voorbeelden van, maar er waren ook kleinere ritten. De komst van de TET en de explosie aan verbodsborden heeft daar mede een eind aan gemaakt, denk ik.

Gelukkig zijn er mensen als [mention]Erwin P [/mention] die de handschoen weer oppakken.
Erwin P
Berichten: 194
Lid geworden op: zo jun 23, 2024 22:56

Ik heb afgelopen jaren best veel spontaan georganiseerd. Vooral op Crossbanen en Enduro terreinen. Iedereen wil mee tot de plannen concreet worden en sta je er met z'n 4en :shock:
Plaats reactie