Samsung Galaxy Tab Active 2 voor navigatie etc

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

Gebruikersavatar
ghulst
Site Admin
Berichten: 348
Lid geworden op: za dec 20, 2014 23:29
Locatie: Goes
Contacteer:

Afbeelding

Ik had een Samsung Galaxy Tab Active 2 gekocht om on/offroad mee te navigeren via OsmAnd/DMD2 enzovoort. Het is een 8 inch tablet, waardoor die prima boven de meeste ADV dashboards te plaatsen is. Goed scherm en natuurlijk shockproof en waterdicht. Dat leek mij ook wel handig. Samsung heeft ook een mooie houder waardoor je kunt laden zonder een USB-C in te pluggen, maar die heb ik er niet meer bijgekocht, omdat ik mijn KTM project verkocht. Het geheugen is uitbreidbaar met een SD kaart en als je wilt kun je er ook een SIM kaart in stoppen. Hij is netjes en onbeschadigd. Ik heb hem alleen thuis gebruikt en op reis door Zuid-Afrika, maar dan gewoon in de auto en in onze hotels.

Afbeelding

Over de Galaxy Tab Active 2 zegt Samsung:
De Galaxy Tab Active2 heeft een stevige, antislip grip voor gebruiksgemak en een anti-shock hoes welke is ontworpen om vallen tot 1.2 meter hoogte te kunnen weerstaan. Bescherming is topprioriteit. De eerste Samsung Galaxy Tab met IP68 certificering op zowel de tablet als de S Pen. Hierdoor is de tablet goed binnen- en buitenshuis te gebruiken en is het bestendig tegen bijvoorbeeld morsen, stof of condensatie.
Zie ook: https://www.samsung.com/nl/tablets/othe ... 95nzkaphn/


Hij ligt hier stof te happen, terwijl hij gewoon lekker onderweg zou kunnen zijn.
Noppenforum vraagprijs €125 ex verzending
Nu Street Triple R - Op zoek naar een reis-enduro project
Plaats reactie