In Amerika moet alles groter... 2x1250CC!
Nog niet bekend is of dit type de LC8 gaat vervangen.
KTM AC4-2500 voor de amerikaanse markt
Moderator: ghulst
amai das schoon ,
is dit nu een luchtgekoelde viertakt of tweetakt twin?
is dit nu een luchtgekoelde viertakt of tweetakt twin?
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
- Locatie: In de buurt van Arnhem
- Contacteer:
4takt..... je kan toch wel zien dat het een harley blok isCrualA schreef:amai das schoon ,
is dit nu een luchtgekoelde viertakt of tweetakt twin?
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
hehe ,was het maar zo eenvoudigJoeBaR schreef:misschien wat voor in mijn KTMetje ?..of breken bij harleys de kleppen ook zo snel af ??.. hmm njah .. als dat gebeurd .. ken je altijd nog een eindje verder rijden op de tweede cylinder
Is zeker een Harley (type Evolution), alleen met een zelfverzonnen versnellingsbak waarschijnlijk (origineel loopt de ketting/belt aan de linkerkant bij Bigtwins, bij Sportster-blokken aan de rechterkant, dit lijkt me alleen een Bigtwin(= 1340 cc of meer)), inclusief Morris Magneto-ontsteking (zonder accu).Rudy schreef:4takt..... je kan toch wel zien dat het een harley blok isCrualA schreef:amai das schoon ,
is dit nu een luchtgekoelde viertakt of tweetakt twin?
In de Joe Es of Ee rijden ze wel vaker met dit soort blokken bij Hillclimbs (soms ook nog met turbo en/of lach gas). Errug leuk om te zien voor het eggie, lijkt wel een beetje op Riemst alleen dan in het kwadraat en is het laatste stukkie wat steiler
I ride ook wel eens vooruit op zo'n 1340, als ik hen tenminste niet weer eens aan het herverbouwen ben
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!