wie o wie kan mij vertellen vanaf welk jaar honda voor
het eerst de XR 250 heeft uitgevoerd met een elektrische starter???
XR 250 met elektr. starter
Moderator: ghulst
Niet zo snel Bart. Ik ben heb een abonnement op TBM, een engelse off-road tijdschrift, en daar zie ik regelmatig XR250's met originele electrische starter langskomen. vraag me niet vanaf welk bouwjaar (maar dat vroeg jofa eigendlijk), maar een fabeltje is t zeker niet..
Door een engelsman worden tevens e-start kitjes voor een XR400 (waar de onderdelen van een TRX400 quad worden gebruikt) of de huidige XR650 aangeboden, kijk maar ns op http://www.xrstuff.co.uk
Door een engelsman worden tevens e-start kitjes voor een XR400 (waar de onderdelen van een TRX400 quad worden gebruikt) of de huidige XR650 aangeboden, kijk maar ns op http://www.xrstuff.co.uk
Een XR400 met e-start stond twee auto´s verder bij ons tijdens de afgelopen rit in Riemst.
Had er ook nog nooit van gehoord maar het zag er zeer origineel uit.
Nu snap ik waarom Het zijn originele spullen van een quadblok.
Zo zie je maar met een beetje creatief denken is veel mogelijk.
Tijdens de laatste Ketelaars rit was een Beta Alp, 200cc suzuki-blokje en een trailachtig rijwiel gedeelte. De berijder was al op leeftijd en had iets met zijn heupen geloof, maar wilde wel zijn ritjes doen.
Suzuki schijnt trouwens wel meer blokken aan anderer te verkoipen, CCM heeft het DR650 blok in een eigen frame gebouwd, en heeft sinds kort een enduro met de DR400 motor...
Suzuki schijnt trouwens wel meer blokken aan anderer te verkoipen, CCM heeft het DR650 blok in een eigen frame gebouwd, en heeft sinds kort een enduro met de DR400 motor...
heeft een honda NX 250 (dominator) ook niet een electrisch gestart motortje?.. misschien is zon soort gelijk motorblok ingebouwd in enkele modellen die niet voor de europeesche markt bedoeld waren
BIERTAKT crossen en zuupn
ik heb ergens een keer gelezen dat volgend jaar
de xr 250 gaat veranderen met o.a een electriche starter
maar zeker weten doe ik het niet
de xr 250 gaat veranderen met o.a een electriche starter
maar zeker weten doe ik het niet
jullie hebben het over nieuwere modellen met e-starter...
wat ik eigenlijk bedoelde met de vraag was vanaf (!) welk bj. Honda met e-starter op een XR 250 is gekomen
wat ik eigenlijk bedoelde met de vraag was vanaf (!) welk bj. Honda met e-starter op een XR 250 is gekomen
-
- Contacteer:
Een XR400 met e-start stond twee auto´s verder bij ons tijdens de afgelopen rit in Riemst.
dat klopt die persoon is een vriend van ùij de elec starter heeft ie er zelf op gemonteerd de onderdelen heeft ie besteld in de usa
leve de elec starters