GEZOCHT

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
futurist

Biggers, ik maak eindelijk vorderingen met de Superbiker Big.
De 2 nieuw type Laser Pro zitten er netjes op. (miss dat Leo een foto kan knippen/plakken, lukt mij nog steeds niet) ze maken iets teveel geluid vind ik zelf maar zeker bij lage toeren zijn het echt vette klappen, en ook de wijzigingen aan het kontje vorderen. Vandaag de voorvork er in. Wel wil ik zo weinig mogelijk aan de basis van de Big "knoeien" Er komen dus andere richtinaanwijzers op maar een '96er Big heeft originele Suzuki stekkertjes aan de kabel boom. Wie heeft er ooit richtingaanwijzers over gehouden met die originele stekkertje er nog aan, of deze juist afgeknipt. Ik zou ze graag willen hebben om aan de alternatieve pinkers te maken zodat ze aan de originele kabelboom kunnen.
Ook heb ik gemerkt dat de alternatieve dempers direct aan het achterframe geschroefd voor heel veel vervelende trilling zorgen dus wie heeft een paar verrotte SR43 dempers liggen waar hij de ophang ogen met een stuk van het ijzer naar de demper kan af slijpen zodat ik de originele in rubber ophang ogen kan gebruiken aan mijn Laser Pro(tjes)

Verzendkosten oid worden natuurlijk vergoed en je ontvangt mijn eeuwige dankbaarheid

futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
futurist

Niemand van die gare originele achterdempers liggen? Pffft ik had gehoopt dat dat gemakkelijker zou zijn omdat iedereen er altijd een Laser of iets anders alternatief aan wil hangen. Als iemand dempers heeft die te goed zijn om te slopen wil ik er natuurlijk ook wel een paar over nemen zodat ik Leo zijn hobby er op kan bot vieren. Die kabeltjes begrijp ik wel dat zit alleen bij de allerlaatste bouwjaren er op en die "originele" verloop stekkertjes vind je wel voor de stekketrtjes van een Bandit ed maar die van de Big zijn net weer anders........

futurist

PS voorvork is nog niet helemaal gelukt, is niet helemaal plug and play blijkt nu.
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Edwin
Contacteer:

Helaas Cor, ik heb die originele dempers al jaren geleden bij het grofvuil gezet. Heb nog even gekeken bij wat knipperlichten, maar zit geen stekker meer aan.

Succes met de zoektocht. Anders eens proberen bij het Duitse forum? Heb wel eens een ritje gemaakt met Lars, volgens mij was jij daar ook bij, en die spreekt prima NL. Misschien dat hij eens wat kan navragen op dat forum.

Edwin
Assumption is the mother of all fuck ups
Ouwe Reus

Even bellen met Sonja : >>onderdelen suzuki dr 800 big <<

Afbeelding
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
zappa.suzuki

Heb de oude dempers liggen en misschien de stekkers, kijk maar bij de BBQ of je er wat aan hebt :wink:
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
BIG88

Ik hoorde laatst dat er in het Belgische nog ergens een rooie 91er te koop staat met zo'n 90.000 op de teller.
In lelijke staat voor 600 euries
have BIG fun

D.F.M.T.
Plaats reactie