Vraagje, gaat een van deze dingen http://www.japparts.nl/index.php?main_p ... 12auv28k60 helpen om mn open laser te dempen?
Het roostertje aan het eind is er uit gevlogen en hij maakt nu nog meer herrie dan normaal 108 ipv 104db
Rij nu al een tijdje met de legale maar die is me wat te stil voor in de stad en mn Big loopt er niet lekker op, helemaal na dat de kleppen zijn geslepen en er een nieuw K&N luchtfilter in is gekomen, carbs zijn ook nog afgesteld op de open pijp.
Als ik nu in zn 5 rij en het gas opendraai dan komt ie maar langzaam op toeren en bij gas dicht vaak 1 of 2 harde klappen uit de uitlaat.
wil dus mn open pijp er op, met minder herrie [ met 100 ipv 108 db ben ik blij] maar nog wel een goede flow van t gas..
Open laser produro dempen?
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Hey Zappa. Zo'n db-killer werkt een beetje maar verw8 geen wonderen. De legale ProDuro is een relfectiedemper met kamers en de voorpijp is feitelijk een absorbtiedemper. De "nor for road use" Produro is gewoon volledig absorbiepdemper. Heb zo'n db-killer in mijn poolse blaffers zitten (echt nodig) welke verstelbaar zijn. Heb er ook een in de ProDuro gepast met stationair draaiende motor en motor werd letterlijk gesmoord. Met andere woorden: de boel wordt niet gedempt maar de doorstroomcapaciteit wordt afgeknepen. Ding wordt daardoor automatisch stiller, maar of de BIG daar lekker(der) van gaat lopen....
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
-
Bedankt jongens!
Heb Bolski een mail gestuurd.
En maandag mn gasnaalden lager gehangen en 1 sproeier vervangen voor de originele #130 maat, loopt wat beter maar niet goed.
Heb Bolski een mail gestuurd.
En maandag mn gasnaalden lager gehangen en 1 sproeier vervangen voor de originele #130 maat, loopt wat beter maar niet goed.
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997