Nou de situatie is als volgt.
Al jaren rijd ik motor op verschillende manieren zowel cross als enduro.. Daarna heb ik een aantal jaren geen motor meer gereden omdat dit ivm de privésferen niet hanteerbaar was helaas. Nou hebben vrienden van mij uiteindelijk toch kunnen aansporen een motor te kopen en ben ik weer gaan rijden. Nu is het zo dat opeens iedereen over is gestapt naar weg motoren of hebben hun motor verkocht. Van de enigste persoon waar ik nu nog mee naar de baan kon gaan heeft de motor het begeven en hij is dan ook niet echt bepaald een die hard voor deze hobby dus kan ik het de komende maanden wel shaken om met deze persoon samen naar de baan toe te gaan...
Nu is uiteindelijk mijn vraag of er iemand is die zin en tijd heeft om meerdere keren per maand naar banen in de omgeving Limburg, Duitsland , Belgisch Limburg en Noord Brabant te gaan rijden??
Uiteraard heb ik geen zin in flapdrollen die denken mijn motor mee te kunnen nemen daarvoor heb ik dan bepaalde verdelgingsmiddelen voor mee en heb ik nog ruimte zat in mijn kofferbak.
Lijkt me ook erg leuk overigens om op de baan met een paar mensen kennis te maken zeg maar waar je rijd en dan spreken we op die baan wel eens af zo sta ik er tenminste niet overal alleen bij...
Erg jammer
Moderator: ghulst
-
Ik rij nu met een nieuwe kx125 uit 99 zonder kenteken dus echt puur op crossbanen met een knmv licentie of in het buitenland.
Volgend jaar ga ik ook nog verder met enduro ritten op een exc 525 maar dan moet ik eerst mijn motorrijbewijs halen vandaar..
Ben dus echt opzoek naar mensen die in de omgeving van de plaatsen wat ik genoemd heb rijden zodat het wat gezelliger word.
Volgend jaar ga ik ook nog verder met enduro ritten op een exc 525 maar dan moet ik eerst mijn motorrijbewijs halen vandaar..
Ben dus echt opzoek naar mensen die in de omgeving van de plaatsen wat ik genoemd heb rijden zodat het wat gezelliger word.
-
bedoel je deze dan? http://www.motorforumlimburg.nl/forum/