Achterband Heidenau K68 maat 150/70 B - 17 M/C 69H TL ( met binnenband die band nu op vorm houdt )
Heeft 15km onder BIGproject gelegen
Veiling loopt af vrijdag 31 juli om 22:00 ( op mijn horloge )
INDIEN GEWENST LEG IK DE BAND ER VOOR U OP ( bij prijs inbegrepen )
Bieding start op 45 euro ex verzendkosten
Sold to Rammelbak
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
- Edwin
- Contacteer:
Daarom bied ik 50 euronen...
Kunnen we hier geen wekelijkse veiling organiseren. Vind het wel grappig
Kunnen we hier geen wekelijkse veiling organiseren. Vind het wel grappig
Laatst gewijzigd door Edwin op di jul 28, 2015 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Assumption is the mother of all fuck ups
Ik heb je een paar keer horen zeggen dat er een hele BIG bij jou op zolder ligt, en dat was vóór PLUNDRA in OdliapeelEdwin schreef:Kunnen we hier geen weekelijkse veiling organiseren. Vind het wel grappig

Dus aan jou de eer van de volgende veiling

Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Hmm, ik heb even op mijn setje 17" wielen voor een lang lopend Moto Guzzi project gekeken. Achter 150/50-17 en voor 110/60-17.
De hoogteverhouding wijkt, zeker aan de voorkant, wel een stuk af. Heeft iemand enig idee of de banden van Leo nog goed om mijn velgen liggen of teveel een ei-vorm aannemen? Ik ben eigenlijk bang dat ze teveel bol (ei) gaan staan.
De hoogteverhouding wijkt, zeker aan de voorkant, wel een stuk af. Heeft iemand enig idee of de banden van Leo nog goed om mijn velgen liggen of teveel een ei-vorm aannemen? Ik ben eigenlijk bang dat ze teveel bol (ei) gaan staan.

Even wat huiswerk gedaan, en die banden zullen wel redelijk passen op de velgen van de Guzzi. Mag ik bij deze ook een bod doen op het SET banden? Zo ja, zet mij dan maar neer voor 100 euro. De buurmeid mag je houden, die kijkt veel te sacherijnig 

Dan is het aan jou om haar vrolijker te laten kijkenRammelbak schreef: De buurmeid mag je houden, die kijkt veel te sacherijnig

Dank voor je bod op de de hele set maar dat kan ik niet maken tegenover de bieders hier op het forum voor alleen het achterwiel.
Je zal volgens goed veilingschap aan moeten sluiten in de rij bieders voor het achterwiel.
Het voorwiel kan je een bod via de PB / mail voor doen