Tijdens een rolstenen offroad rit zag ik iets langs mn wiel omhoog en naar voren vliegen. Het bleek het buitenste remblok te zijn. Kan niet verklaren waarom, remde voorheen prima en blokken waren nieuw. Moest dus via het asfalt naar huis en heb er tijdelijk een 41 klauw op pas gemaakt. Gisteren het spul weer gemonteerd en met borgdraad het rem blok gezekerd aan de klauw want anders is ie misschien later weer kwijt.
Dus: neem een remblokje en een sleutel 14 mee in de rugzak!!
R
SR43 voorrem !!!
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Vond vandaag in een non-arboproof kerstpakket, verstopt tussen een halve krantenwijk een stukje Nieuwerkerks RubbeR toevallig ook een reZerve remklauw van een SR43. Beetje rommelen en het klein remblok (rechts) viel ten prooi aan de zwaartekracht.
Ding zit normaal geklemd tussen remcilinders, twee nokken en de remschijf.

Dus inderdaad iets om erg in te hebben. Rij met mij reguliere klauw al jaren en ding remt zoals ik gewend ben
Maar ga morgen toch eens ff checken of de boel nog compleet is aan het voorwiel. Wist sowieso niet dat je weer een SR43 hebt René, maar heb je wat veranderd aan de offset van de remschijf of klauw?
Ding zit normaal geklemd tussen remcilinders, twee nokken en de remschijf.

Dus inderdaad iets om erg in te hebben. Rij met mij reguliere klauw al jaren en ding remt zoals ik gewend ben

Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
kHeb een 43 voorvork in mn 41 zitten (is lichter en remt beter), zodra ik de Paoili voorvork kompleet heb (beide zijde demping instelbaar van buitenaf plus 48 mm dus steviger) gaat die erin en deze 43 vork in de 825.
R
R
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)