onderstellen

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
dhc6

De aluminium achtervork met die mooie demper bevalt prima. Echter nu is de voorkant met progressieve vering veel te hard, stuitert en dergelijke. Kwam dit artikel tegen wat ik jullie niet wil onthouden.

Veel lees / leer plezier.

http://hksuspension.nl/images/stories/I ... ek_WEB.pdf

R
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
Leo

Kebbum bij de favo van het project opgeslagen want ik heb de geometrie van de BIG behoorlijk veranderd ( 17 inch / andere voorvork ) en mocht i zich vreemd gaan gedragen bij mij zeer agressieve rijstijl :sleeping: dan kan ik zelf al veel doen met de uitleg onderin te PDF.

THX !
futurist

is idd een goeie maar kende hem al, zo zijn er tegenwoordig wel meer te vinden op het net. Soms komen ze niet altijd tot dezelfde conclusies. Ik ben er heel erg mee bezig geweest voor mijn weg motoren waar ik ook het circuit wel eens mee op ga maar soms lijken meer wegen naar Rome te leiden en in deel 2 van "de chrono liegt nooit" staat volgens mij de beste uitleg met de verklaring want ook de lengte van de vork, de hoek die de (a) vork maakt en de krachten die de ketting veroorzaakt hebben vaal (erg) veel invloed op de vering en het veergedrag.
Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Plaats reactie