Hoi,
Ik ben bezig om mijn DR blok in te bouwen in een andere frame. Ik weet alleen niet hoe de brandstofpomp oorspronkelijk was bevestigd op een DR800.
Heeft iemand een foto waarop de brandstofpomp is bevestigd?
groeten,
Coen
positie brandtofpomp
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Brandstofpomp, gezien vanaf de linkerzijde van de BIG, vacuümaansluiting wijst naar achteren
- Bijlagen
-
- Branchement_pompe_a_essence_DR800_Medium.jpg (118.88 KiB) 750 keer bekeken
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Bedacht voor het aansluitschema. Ik had al een vermoede en mijn vermoede klopte dus.Ouwe Reus schreef:Brandstofpomp, gezien vanaf de linkerzijde van de BIG, vacuümaansluiting wijst naar achteren

Weet je ook hoe deze op de motor is bevestigd? Zit de bevestingsbeugel op het frame, luchthuis, motorblok?
Zit vast op een bevestigingspunt op het frame aan de linker/achter kant van de carburateursCoentje. schreef:Bedacht voor het aansluitschema. Ik had al een vermoede en mijn vermoede klopte dus.Ouwe Reus schreef:Brandstofpomp, gezien vanaf de linkerzijde van de BIG, vacuümaansluiting wijst naar achteren
![]()
Weet je ook hoe deze op de motor is bevestigd? Zit de bevestingsbeugel op het frame, luchthuis, motorblok?
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
Het Grote BIG Injectie topic
Dus aan het frame.
Even kijken hoe ik dat op mij suzuki GS frame ga monteren.
Ik zal binnenkort foto's maken en online zetten van mijn project. Ik was eindelijk op gang met met mijn project, maar ik moest zo nodig mijn enkelbanden scheuren. Komende paar weken kan ik helaas niet sleutelen.

Ik zal binnenkort foto's maken en online zetten van mijn project. Ik was eindelijk op gang met met mijn project, maar ik moest zo nodig mijn enkelbanden scheuren. Komende paar weken kan ik helaas niet sleutelen.
Ach, ik ben pas 2,5 jaar bezig dus je ben nog steeds goed bezig hoor.Coentje. schreef: Ik was eindelijk op gang met met mijn project, maar ik moest zo nodig mijn enkelbanden scheuren.
Sterkte met het herstel en ik zal even de BIG zuster langs sturen voor een peptalk

Ooooohhhhh mooie laarsjes.
Half elf ga ik ook naar ze toe, ik hoop dat ze daar ook van die laarsjes hebben.
Futurist
Half elf ga ik ook naar ze toe, ik hoop dat ze daar ook van die laarsjes hebben.
Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99