Help !! Offroadrit in Eext is afgelast door het slechte weer !!
uit angst om het weekend met de vrouw te moeten doorbrengen ,zoeken ik en mn maten een alternatief om er toch even uit te zijn met elkaar en de motor .
- met de motor naar kroeg is al genoemd , deze bewaren we als plan B
OTR Eext afgelast :(
Moderator: ghulst
we doen wekelijks een rondje van 40 km door noordwijk en noordwijkerhout , er liggen hier veel MTB parcours met veel single-track en in de duinen leuke klimstukken .
het wordt dus mountainbiken met een klein pilsje toe voor de verrichte arbeid .
het wordt dus mountainbiken met een klein pilsje toe voor de verrichte arbeid .
ik fiets m vanaf huis . het stukje duinen is maar 7,5 km , maar er liggen nog een aantal single track stukjes omheen die met relatief korte stukjes asfalt met elkaar verbonden zijn . als je alles mee pakt moet het denk ik meer dan 40 km zijn .
er staan maar een aantal stukken van onze route op het net omdat alleen die stukken officieel zijn .
ik zal eens kijken of ik m op de kaart kan intekenen met paint of zo .
er staan maar een aantal stukken van onze route op het net omdat alleen die stukken officieel zijn .
ik zal eens kijken of ik m op de kaart kan intekenen met paint of zo .
Op mtbroutes staat iig een route van 30 km.
Altijd handig om een idee te hebben.
Gebruik zelf een tripy voor de routes, best handig !
Rijdt zelf meestal op Schoorl & pwn gebied daaronder.
Verwacht van de zomer wel elders te gaan rijden.
Waren vandaag in de kuil, zelfs daar was het zowat te nat.
Altijd handig om een idee te hebben.
Gebruik zelf een tripy voor de routes, best handig !
Rijdt zelf meestal op Schoorl & pwn gebied daaronder.
Verwacht van de zomer wel elders te gaan rijden.
Waren vandaag in de kuil, zelfs daar was het zowat te nat.
toch nog goed aan ons trekken gekomen in Eext vandaag , mooie rit was echt super goed helemaal zonder klachten (wat mij betreft ) .
erg leuk het enduro parcours met houten obstakels !! en uiteraard genoeg bospaden \ single-tracks en maisplakken waar je het gashandel van het stuur kon draaien .
erg leuk het enduro parcours met houten obstakels !! en uiteraard genoeg bospaden \ single-tracks en maisplakken waar je het gashandel van het stuur kon draaien .