De middenbok die onder een SR42 vandaan komt, pas echt niet op een nette manier onder mijn SR43. Ding moet gemonteerd worden tussen voetsteunen en frame, maar kennelijk is het frame op die plek bij een SR43 een paar millimeter breder. Heb geen zin in slijpen en lassen, dus middenbok mag weer terug gemonteerd worden op het oudere model BIG. Wie-o-wie heeft behoefte aan een nette middenbok voor een SR41 of SR42?
Voor de liefhebbers: zojuist een professionele fotoshoot uitgevoerd en de plaatjes op MP gedropt.
Middenbok SR41/SR42
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Hoi Andre, lees het dan nog een X'tje. Middenbok past niet zonder slijpen en lassen op een SR43Andre schreef:OK goed dat ik dit lees. Ik zou ook een middenbok willen. Heb een SR43A.
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
normaal is het frame daar het zelfde, ook de fabrikanten die de middenbok maken (maakten) hadden maar een middenbok voor alle Dr Big(gen).
Ook als ik de foto's op MP zie dan ziet de bevestiging er niet uit als alle modellen van de verschillende fabrikanten die ik ken. Waarschijnlijk heeft iemand de middenbok aangepast/verbeterd/verstekt voor zijn voorkeur...............
futurist
Ook als ik de foto's op MP zie dan ziet de bevestiging er niet uit als alle modellen van de verschillende fabrikanten die ik ken. Waarschijnlijk heeft iemand de middenbok aangepast/verbeterd/verstekt voor zijn voorkeur...............
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99