hallo
nu was ik gister aan het rijden op mijn ktm sx 125 2002
toen ging ik even de start oefenen dit ging een paar x goed totdat
ik van zun 2 naar zijn 3 ging toen bleef mij koppeling hangen
hydrolische koppeling wat kan dit zijn
als zijn achterwiel van de grond is kan ik gewoon schakelen en komt hij tot de 40 km in zun 5 maar als ik hem weer op de vloer zet kan ik ook gewoon schakkelen je voelt hem van versnelling naar versnelling gaan maar de koppeling staat gewoon in wat kan dit zijn
koppelingsplaten fso
koppeling blijft hangen
Moderator: ghulst
je omschrijving en taalgebruik zijn me wat onduidelijk , maar uit je verhaal begrijp ik dat je koppelingsplaten versleten zijn .
er bestaat een foefje om je koppeling met iets versleten platen weer wat te rekken qua levensduur , je steekt er dan een stalen koppelingsplaat bij (plaat zonder bekleding) .
succes ermee.
er bestaat een foefje om je koppeling met iets versleten platen weer wat te rekken qua levensduur , je steekt er dan een stalen koppelingsplaat bij (plaat zonder bekleding) .
succes ermee.
4 strokes only !!
even voor de duidelijkheid :
blijft de koppeling gekoppeld ? dus hij slipt door in alle versnellingen ...
of :
de koppeling doet juist niks en in elke versnelling hobbelt de motor gewoon door .. ?
lucht in het hydraulische systeem betekent ook lekkage , meestal lekt de o-ring op het zuigertje dat zich in de koppelingscilinder bevind , slangetje kan ook ergens geknikt geweest zijn en daardoor lek , en anders lekt het plunjertje onder het reservoir aan je stuur.
blijft de koppeling gekoppeld ? dus hij slipt door in alle versnellingen ...
of :
de koppeling doet juist niks en in elke versnelling hobbelt de motor gewoon door .. ?
lucht in het hydraulische systeem betekent ook lekkage , meestal lekt de o-ring op het zuigertje dat zich in de koppelingscilinder bevind , slangetje kan ook ergens geknikt geweest zijn en daardoor lek , en anders lekt het plunjertje onder het reservoir aan je stuur.
4 strokes only !!