Verleden week stond er op MP een BIG die mijn aandracht trok van verkoper Roger uit Wittem (Limburg).
In verband met de bomb-proof carterplaat die deze BIG had, een mail gestuurd maar daarop geen respons gehad en is opeens van MP verdwenen.
Dezelfde BIG staat nu opeens te koop bij verkoper De Waard in Dordrecht met de als reden "Wilde hem gaan opknappen maar geen tijd helaas", maar had desondanks wel tijd dat ding in Limburg op te halen, kenteken over te schrijven etc.
Kijk verder eens goed naar de omschrijving in de Advertentie
De (vermeende) carterplaat blijkt een oliekoeler (?) te beschermen. Kan zo 1-2-3 de originele oliekoeler niet of niet meer zien zitten, en op basis van deze foto's kan je niet zien hoe de boel precies zit qua koeling/ leidingloop. Een ex-dakar met een plaat voor een topkoffer ? Ook hier geen vermelding van een kilometerstand. BIG heeft ook best veel eigenaren gehad, is wel verzekerd en staat niet als gestolen bij de RDW te boek, maar heb bij dit ding een bepaald voorgevoel . Ben wel benieuwd naar het werkelijke verhaal achter deze BIG. Herkent iemand deze BIG, is een zeer opmerkelijk verschijning qua carterplaat en stickers......
BIG met een luchtje ?
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Ik was nog in onderhandeling met die eigenaar vorige week, ik wilde het blok kopen maar daar deed hij niet aan omdat hij hem compleet kon verkopen , Roger was dat
Maaaaaaarrrrrrrr
Het lijkt wel of hij nog steeds te koop staat , ik zou hem bijna weer mailen.
Ik heb ook een bombproof carterplaat alleen van is die van Hessler, dan witte da ,kende die doar bestelluh jonguh.
Ik denk dat iemand hem keihard met winst weer wil verpatsen ?
Ach handel he , goed voor Nederland of zo
Maaaaaaarrrrrrrr
Het lijkt wel of hij nog steeds te koop staat , ik zou hem bijna weer mailen.
Ik heb ook een bombproof carterplaat alleen van is die van Hessler, dan witte da ,kende die doar bestelluh jonguh.
Ik denk dat iemand hem keihard met winst weer wil verpatsen ?
Ach handel he , goed voor Nederland of zo
Zandprutser 1e klas.
Je was dus in onderhandeling met die Roger, jammer dat het zo afloopt. Heb jij nog iets vernomen van de staat van onderhoud/ kilometerstand?
Heb een beetje het vermoeden dat die De Waard gewoon handelt in motoren. Niets mis mee natuurlijk, begrijp mij niet verkeerd. Daar kunnen ook wij gebruik van maken . Maar het gevoel blijft hangen dat iemand die zijn motor/ koeling/ smering zodanig modificeert, géén voetstepjes voor een passagier laat zitten, niet met een krom stuur gaat rijden, niet een nadenkt over een hutkoffer etc. Aan de andere kant zou je een soort van gezamenlijke aankoop kunnen opstarten, de een het blok, de ander de wielen en weer een ander de tupperware etc. Verwacht dat deze BIG ook daadwerkelijk in Dordt staat, da's voor mij een half uur rijden. Maar aangezien zowel jij als ik dikke vette pech hebben met nokkenassen&tuimelaars, heb ik geen zin meer in een dure gok aangezien het bod reeds staat op 550 euro
Heb een beetje het vermoeden dat die De Waard gewoon handelt in motoren. Niets mis mee natuurlijk, begrijp mij niet verkeerd. Daar kunnen ook wij gebruik van maken . Maar het gevoel blijft hangen dat iemand die zijn motor/ koeling/ smering zodanig modificeert, géén voetstepjes voor een passagier laat zitten, niet met een krom stuur gaat rijden, niet een nadenkt over een hutkoffer etc. Aan de andere kant zou je een soort van gezamenlijke aankoop kunnen opstarten, de een het blok, de ander de wielen en weer een ander de tupperware etc. Verwacht dat deze BIG ook daadwerkelijk in Dordt staat, da's voor mij een half uur rijden. Maar aangezien zowel jij als ik dikke vette pech hebben met nokkenassen&tuimelaars, heb ik geen zin meer in een dure gok aangezien het bod reeds staat op 550 euro
Laatst gewijzigd door Ouwe Reus op ma jun 09, 2014 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Roger zei alleen dat hij elke keer zijn beurt gehad heeft
Op de vraag hoeveel er op de teller stond zei hij dat hij al verkocht was . Nja.
Ben benieuwd hoeveel Dordt voor de plof gaat vangen.
Ga er heen joh en maak eens foto's van die "missende" oliekoeler e.d.
Op de vraag hoeveel er op de teller stond zei hij dat hij al verkocht was . Nja.
Ben benieuwd hoeveel Dordt voor de plof gaat vangen.
Ga er heen joh en maak eens foto's van die "missende" oliekoeler e.d.
Zandprutser 1e klas.
-
- Contacteer:
Ik heb ook contact gehad maar dat was op de avond dat iemand hem kwam ophalen voor 600,-
Dus ik gok zomaar dat ie daarvoor is verkocht
Dus ik gok zomaar dat ie daarvoor is verkocht
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
Als de BIG is aangekocht voor dat bedrag, op zich geen verkeerde koop.
Vraagprijs bij opnieuw aanbieden was aanvankelijk 950, is nu al verlaagd naar 825.
Snap niet dat je -pak m beet- 400km gaat rijden om een BIG op te halen en dan zonder noemenswaardige "winst" dezelfde week weer van de hand te doen .
Vraagprijs bij opnieuw aanbieden was aanvankelijk 950, is nu al verlaagd naar 825.
Snap niet dat je -pak m beet- 400km gaat rijden om een BIG op te halen en dan zonder noemenswaardige "winst" dezelfde week weer van de hand te doen .
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Tomorrow is a mystery.
-
- Contacteer:
Lekkere foto ...
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !