Kan ik nog iemand blij maken met een standaard voorremleiding van een SR43?
Tegen verzendkosten ( probeer het voor je in een envelop te stampen ) of rap ophalen want ik bewaar niks meer.
Kan me kont niet meer keren hier van de zooi dus over 7 dagen ligt het in de kliko.
Gratiezzz voorremleiding SR43
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
- de antrapper

Big Bigger Tiger en weer Big 

- de antrapper
Je bedoeld een GSA 1200lc Adventure met full options en
alle TT spullen erop die ooit gemaakt zijn EN die nog gemaakt moeten worden?
Ja dan kun je ook wel een sleutel schuurtje kopen , maar dan heb je hem eigenlijk niet
meer nodig want dan komt de dealert hem halen om te maken.
alle TT spullen erop die ooit gemaakt zijn EN die nog gemaakt moeten worden?
Ja dan kun je ook wel een sleutel schuurtje kopen , maar dan heb je hem eigenlijk niet
meer nodig want dan komt de dealert hem halen om te maken.

Big Bigger Tiger en weer Big 

Wat heb je dan allemaal in huis gehaald? De Duitser had je al gedumpt, je hebt nu toch de onwijZ grote schuur/ aanbouw voor de BIG gereserveerd?Leo schreef:Kan me kont niet meer keren hier van de zooi ......
Hebbie nog wat aan een nieuwe alu deuropenhouder (grondmodel) een bus PURRRR of de nodige CV-installatiefittingen? Kan je als een echte McGyver vast wat moois van maken.
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
De vrijgekomen ruimte door de verkoop van oud ijzer is ingepikt door de kids met hun bierfietsenOuwe Reus schreef: Wat heb je dan allemaal in huis gehaald? De Duitser had je al gedumpt, je hebt nu toch de onwijZ grote schuur/ aanbouw voor de BIG gereserveerd?.

Wil je die spullen ruilen tegen de remleiding ?Ouwe Reus schreef:Hebbie nog wat aan een nieuwe alu deuropenhouder (grondmodel) een bus PURRRR of de nodige CV-installatiefittingen? Kan je als een echte McGyver vast wat moois van maken.
Ik vind het OK hoor.
Nee, heb ik niet nodig, maar ben ook zoveel mogelijk aan het ruimen. Anders moet ik mijn nageslacht op Koningsdag op een wel huel groot kleedje parkeren.
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Tomorrow is a mystery.
Die deur openhouder en bus purrrrrr kan je kan alvast bij die oliekoeler stoppenOuwe Reus schreef:Nee, heb ik niet nodig, maar ben ook zoveel mogelijk aan het ruimen. Anders moet ik mijn nageslacht op Koningsdag op een wel huel groot kleedje parkeren.

Zit ik nog wel met die voorremleiding.
Niemand interesse ?