Op zoek naar endurorijders voor georganiseerde ritten

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Groeneheuvel

Hallo,

Zal mij even voorstellen; Ik ben Joeri, 32jaar en wonende in Hulst (Zeeland-NL) niet ver van Sint niklaas en omstreken.
Ik rijd ongeveer een jaar of 8 recreatief enduro. Ik rij vele toertjes bij mij in de omgeving en in de zomer meerdere malen op de Zeeuwse crossterreinen.

Vanaf vorig jaar ben ik mij wat meer gaan toespitsen op de georganiseerde ritten (vooral in Nederland vanwege het aanbod).
Het aanbod in België zou ik zeker ook willen meenemen (Franchimont, Bilstain,...).

Omdat ik voornamelijk alleen rij, ben ik op zoek naar enduro rijders (iets wat uit de buurt )
om eens mee af te spreken om samen enkele georganiseerde enduro ritten mee te rijden.

Het is niet te bedoeling om hier in de buurt samen te gaan rijden, vooral om mijn eigen heilige enduro gronden en beetje te beschermen :)
maar voornamelijk georganiseerde ritten. In Nederland zijn er wekelijks nog mooie ritten, soms wel enige afstand rijden maar beperkt.
Ik ben in het bezit van een camionette, dus ben vrij mobiel.

Als er mensen zijn die ook dikwijls alleen rijden en zin hebben om enkele keren per jaar samen aan deze ritten mee te doen.

Laat u horen :)

Greetz Joeri
Joop

Hallo Joeri,

Welkom op het forum: dan zou ik a.s. weekend meteen meedoen in Veldhoven; voor jou de meest dichtbijzijnde enduro of OTR. A.s. zaterdag de enduro en zondag de OTR. :idea:
Groeneheuvel

Hoi Joop,

Heb de vorige editie meegereden.
Wat een rit ! Prachtige omgeving maar na 2 ronden zwaar los zand, was het beste eraf.
Mooie rit maar zwaar.

Deze keer pas ik want motor ligt nog uit elkaar ivm onderhoud.

Greetz
Plaats reactie