Login-naam: Politie Horst
E-mail adres: gemeente@horstaandemaas.nl
Eerder gehad: Nee
Andere browser geprobeerd: Nee
Sinds: x
Wanneer: Altijd
Aanvullingen:
De Limburger
De politie Horst aan de Maas is op zoek naar een klein groepje offroad motoren die door het Houthuizerbos rijden.
het gaat om offroad motoren die op regelmaat en tijd het bos tussen de Horsterdijk en Aarts Conserven doorkruisen.
Enkele motoren hebben zich schuldig gemaakt in het bijna aanrijden van voetgangers en het in gevaar brengen van ruiters.
Aangezien er al kentekens zijn doorgegeven is het noodzakelijk het verhaal compleet hebben om de groep gerechtelijke te achtervolgen. De heren die nu bekent staan zullen spoedig bezoek krijgen.
Bent u wandelaar en wordt u geconfronteerd met offroad cross-motoren geef dit dan door op Telefoonnummer 0900-8844 Maak opnames, foto's of maak een filmpje.
Het onderzoek in in volle gang.
Met vriendelijke groet,
Messageboard Helpdesk
Vreemde mail van Politie Horst
Moderator: ghulst
-
- Site Admin
- Contacteer:
Binnengekregen via de helpdesk van Messageboard.nl;
Freek
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Hele vreemde mail... en dat van de politie Horst haha.
Politie verwijst niet naar een mailadres van de gemeente.
En als ze toch kentekens hebben, waarom nog een bericht zoals dit.
Een wandelaar heeft ze hoogstwaarschijnlijk aangemeld, en dit bewijst maar weer dat ze meelezen op het forum.
Helemaal niet erg natuurlijk. Wellicht krijgen ze meer respect voor onze hobby!
Het stuk waar het gaat in de mail is een bos met wandelpaden en ruiterpaden, maar er loopt ook een verhard fietspad..
Blijft wel weer van belang dat als we onze hobby willen blijven uitoefenen we ook andere gebruikers moeten respecteren en niet Oerend hard overal doorheen moeten crossen!!
Politie verwijst niet naar een mailadres van de gemeente.
En als ze toch kentekens hebben, waarom nog een bericht zoals dit.
Een wandelaar heeft ze hoogstwaarschijnlijk aangemeld, en dit bewijst maar weer dat ze meelezen op het forum.
Helemaal niet erg natuurlijk. Wellicht krijgen ze meer respect voor onze hobby!
Het stuk waar het gaat in de mail is een bos met wandelpaden en ruiterpaden, maar er loopt ook een verhard fietspad..
Blijft wel weer van belang dat als we onze hobby willen blijven uitoefenen we ook andere gebruikers moeten respecteren en niet Oerend hard overal doorheen moeten crossen!!
Da's een kwestie van gewoon met 40 man van hier bellen of zo vanaf diverse telefoonnummers en allerlei willekeurige kentekens doorgeven van Harley's, Ducati's en wat yoghurtbekers
Ja, het was een oranje en een groene. Nee sorry, merk weet ik niet. Ja, ze hadden wel een crossshirt aan, daar stond 'Groetjes Noppenforum.com' op of zo
Dat zal ze lekker bezig houden!
Ja, het was een oranje en een groene. Nee sorry, merk weet ik niet. Ja, ze hadden wel een crossshirt aan, daar stond 'Groetjes Noppenforum.com' op of zo
Dat zal ze lekker bezig houden!
Kom op man, kijk eens naar dat taalgebruik...
Als dat echt zou komen van iemand in een publieke functie dan begin ik me pas echt zorgen te maken.
Volgens mij moet je voor een job bij de politie toch wel op mavo niveau kunnen schgrijven ?
Als dat echt zou komen van iemand in een publieke functie dan begin ik me pas echt zorgen te maken.
Volgens mij moet je voor een job bij de politie toch wel op mavo niveau kunnen schgrijven ?