Ik ben op zoek naar de max speling van de rear sprocket damper.
De stukjes rubber die in de naaf van het achterwiel zitten en waar de tandwielhouder precies inpast vormen de rear sprocket damper. Ik heb daar behoorlijk wat speling omdat ik het tandwiel heen en weer kan draaien (zover de kettinspeling toelaat) terwijl het wiel stilstaat.
Mijn andere motorfietsen met zo'ń constructie hadden altijd zo goed als nul speling.
Het boek helpt me niet verder dus ik vraag me af wat de deskundigen er van denken.
Oh ja: DR750 1988
rear sprocket damper
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Moet net wat flex in zitten, geen duidelijke speling, blokken opvullen met stukjes fiets binnenband en klaar
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
In mijn SR43 zitten de dampers in de rechter (asymmetrische) uitvoering. Ook in mijn SR42 had ik diezelfde dampers.
Het eerste wat mij te binnen schiet is wellicht een DR650. Even gekeken bij CMS, maar wederom hetzelfde plaatje......kweet het ook niet
Maar passen die "nieuwe" dampers, dat is het belangrijkste.
Het eerste wat mij te binnen schiet is wellicht een DR650. Even gekeken bij CMS, maar wederom hetzelfde plaatje......kweet het ook niet
Maar passen die "nieuwe" dampers, dat is het belangrijkste.
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.