Hart van Brabantrit
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
Er is nog plaats voor 11 aanmeldingen. Ben je geinteresseerd laat het even weten. Deze rit vind plaats op zondag 28 september.
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
Op 23 sep. eindigt voor mij het wegzeizoen. Is die rit wat als eerste offroad voor mij na de enduro van Heeswijk of zijn er speciale kaartlees-vaardigheden vereist?
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Pruus, deze rit moet je een keer gedaan hebben. Eigen tempo en een beetje kaartlezen. Allemaal heel avontuurlijk. En dat in een mooi stukje nl/belgie.
Neeeee ik heb geen aandelen bij dhr A.K. Ben gewoon blij dat er nog mensen zijn die roadboeken maken voor ons offroad rijders.
En... een beetje in de buurt.
Neeeee ik heb geen aandelen bij dhr A.K. Ben gewoon blij dat er nog mensen zijn die roadboeken maken voor ons offroad rijders.
En... een beetje in de buurt.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Huskie, dus je hebt hem al eens gedaan?! Was dat met de 2takt? Want het lijken me nogal wat kilometers voor m'n ouwe CR. En zal ik als onervaren eenling niet voortdurend verdwalen? 'k weet dat jij ook graag sportief rijd, maar op z'n site schrijft Ad dat de ritten niet voor hardrijders zijn. Het is idd vrij dichtbij, maar kan ik op het laatste moment beslissen of moet ik vantevoren inschrijven?
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Ik rij sportief, maar niet snel Ik ben een van de weinige rijders die echt kan genieten van de bloemtjes en de bijtjes
Natuurlijk houdt die CR het vol. Waarom niet?
Enne stuur even een mailtje naar Ad. Via PM.
sorry ik bedoel PB
Natuurlijk houdt die CR het vol. Waarom niet?
Enne stuur even een mailtje naar Ad. Via PM.
sorry ik bedoel PB
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
-
- Contacteer:
Een beetje ongelukkige uitdrukking, die van "hardrijders". Er zijn altijd rijders die loeihard in de rondte gaan. Zoals mister Nobody (de maat van Huskie). prachtig toch!. Maar er zijn van die hardrijders die met hun verstand op nul rond rijden en dat kun je je met een rallyachtige rit niet permiteren. Ze komen dan dikwijls niet rond, maar hebben ondertussen alle privaatstukken, opritten van huizen enz. enz gezien.
De zwaarte van de rit is totaal afhankelijk van de weersomstandigheden. En die zijn net zoals bij de afgelopen twee edities, tot nu toe, te goed. Wat betreft de tweetakt suggereer je dat deze alleen geschikt is voor circuits. Enduro's worden toch ook met tweetakten gereden! Een beetje endurorit heeft toch ook een lengte van 'zo'n 150 tot 200 kilometer per dag. Je hoeft bij deze rit geen kaart te lezen, zoals Huskie meldt, maar je moet wel navigeren. Dat je daarbij niet meteen als Stephan Peterhansel rond gaat spreekt hopelijk voor zich. Alle begin is moeilijk. Wat betreft het inschrijven, blijft het een rit met een beperkt deelnemeraantal. Er vallen op het laatst meestal nog wel wat rijders af.
De zwaarte van de rit is totaal afhankelijk van de weersomstandigheden. En die zijn net zoals bij de afgelopen twee edities, tot nu toe, te goed. Wat betreft de tweetakt suggereer je dat deze alleen geschikt is voor circuits. Enduro's worden toch ook met tweetakten gereden! Een beetje endurorit heeft toch ook een lengte van 'zo'n 150 tot 200 kilometer per dag. Je hoeft bij deze rit geen kaart te lezen, zoals Huskie meldt, maar je moet wel navigeren. Dat je daarbij niet meteen als Stephan Peterhansel rond gaat spreekt hopelijk voor zich. Alle begin is moeilijk. Wat betreft het inschrijven, blijft het een rit met een beperkt deelnemeraantal. Er vallen op het laatst meestal nog wel wat rijders af.
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
-
- Contacteer:
Hee Pruus, zullen we...pruus schreef:Op 23 sep. eindigt voor mij het wegzeizoen. Is die rit wat als eerste offroad voor mij na de enduro van Heeswijk of zijn er speciale kaartlees-vaardigheden vereist?
Triumph Tiger 800 - BMW F650 Funduro
N!co, beetje mixed feelings nog. Van de eene kant zit ik te popelen om offroad te gaan, maar van de andere kant is het circuitseizoen nog niet afgelopen. 1 oktober is nog vrij rijden op de Nuerburgring, en zoals je weet 23 september de laatste wedstrijd in Assen. Hebben het er volgende week in Zandvoort wel over, oke?
De rit lijkt me in ieder geval mooi, als je maar uit handen van de prinsemarij kunt blijven!
De rit lijkt me in ieder geval mooi, als je maar uit handen van de prinsemarij kunt blijven!