zoals jullie zien ben ik nog niet zolang actief op jullie forum, ik stel me even snel voor ik ben jean-paul ben 24 jaar en kom uit omgeving breda. Nu rij ik nog niet zolang enduro maar mijn vader heeft het een tijdje gedaan.
Ik heb een dringende vraag aan jullie enduro rijders, Als ik op pad ga heeft een vriend van mij altijd het volgende setje mee mochten we een lekke band rijden en dit te verhelpen.

Maar het is nergens op het web tekoop of er is ook niets van te vinden. Hij heeft het ook van zijn vader maar die weet niet meer waar hij het gekocht heeft (een hele tijd geleden).
Waarom dit en geen band ijzers zult u afvragen, nou wel zo hiermee is het laatste stukje van een band leggen een peulenschil geworden zonder dat de band beschadigd en je in het zweet hoeft te werken off-road.
werking, De haak steek je aan de achterkant van de velg en met D of E kun je aan de voorkant de wang zo over de velg trekken.
Mocht iemand dit herkennen of weten waar iets vergelijkbaars te vinden is dan is mijn dank groot.
MVG
Jean-Paul