fietscomputer

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
WR Paul
Contacteer:

ik wil een fietscomputer op de offroad motor monteren. Deze wil ik gebruiken als tripmeter. De dagteller moet gemakkelijk te "nullen" zijn en en de getallen goed zichtbaar (grote cijfers). Ook moet het kwalitatief goed zijn voor op de motor.
Wie heeft ervaring hiermee en kan mij aanraden welk apparaatje ik moet kopen?

alvast bedankt voor de info
zappa.suzuki

Deze als je hem nog bestellen kan http://www.fietscomputershop.nl/nl/cordo-crd-12.html
navi plus betekent nullen met 1 druk op de knop ipv 2 seconden indrukken, is de oude sigma in een nieuw jasje :wink:

Heb er vele km's plezier van gehad in combi met een handmatig roadbook, nu nog meer plezier met een echte rally set :wink:

[ nul knop evt met stuur bediening te maken, zoek op sigma of cordo op t allroadmaniacs forum :wink: ]
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
de crossgoeroe

op de vorige had ik ook een cordo gemonteerd,werkte super,
fijner als de standaardteller op mijn huidige brommer van 2011
Als je even op het forum zoekt naar -geen kilometerteller-hier staan ook een paar foto s bij.
bij mijne moest de draad verlengd worden en dit geheel in een benzineslang gemaakt en gemonteerd op de plek van de standaard km tellerkabel

kosten 20 euro en even knutselplezier succes :toost:
---------------YAMAHA WR 450F Special Edition ---------------------
Leo

ik heb die van de action.
Nult meteen als je het knopje aanraakt en voor mij duidelijk leesbaar.
kost meen ik €3,00
Draad moet verlengd worden ( en ik ga nog de tip van de crossgoeroe uitvoeren om de draad beter te beschermen ) .
gassen

Ik heb ook met diverse fietstellers gereden. Nadeel van sommige (goedkopere versies) is dat de batterijen los komen te liggen (rammelen). Ik had die met een dot siliconenkit vastgeplakt. En de waterdichtheid is bij sommige ver te zoeken.
Bij de Sigma's hoefde ik alleen het batterijdekseltje af te kitten tegen losdraaien tijdens het rijden.
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
Plaats reactie