hallo heren.
ik ben op zoek naar een motor lift een x lift het merk maakt mij niet uit als hij het maar goed doet dus heb je er nog een over die je niet gebreukt hoor ik het graag.
mvg jack
op zoek naar een crosslift
Moderator: ghulst
En voor iets meer een alu versie. Scheelt flink bij het sjouwen.
#777 - Mijn fotoboekenplank
-
Gewoon kratje bier nemen werkt perfect ,heb je ook nog wat te drinken erbij.
gehad: Maico mc250, suzuki gsx400f, kawasaki zxr750, kawasaki z750, husqvarna te510, honda cr500, suzuki rm250, honda xr250r, yamaha tt350. allen met kenteken.
nu: yamaha yz400f en yamaha xt550 en montesa cota 310 ook allen met kenteken.
nu: yamaha yz400f en yamaha xt550 en montesa cota 310 ook allen met kenteken.
Ik heb een X lift. Super makkelijk. Lekker staand sleutelen ipv altijd maar op de knieen of voorover gebukt.
verstand op nul en nadenken
-
Hoi Barry, misschien een domme vraag, maar kun je dan ook makkelijk olie aftappen of moet je dan alsnog een standaard in de achter-as doe en op je knieën gaan liggen?barry! schreef:Ik heb een X lift. Super makkelijk. Lekker staand sleutelen ipv altijd maar op de knieen of voorover gebukt.
KTM 790 Adventure R - KTM 250 EXC
-
Kijk hier eens : http://www.supermotard.be/modules.php?n ... highlight=jack888 schreef:hallo heren.
ik ben op zoek naar een motor lift een x lift het merk maakt mij niet uit als hij het maar goed doet dus heb je er nog een over die je niet gebreukt hoor ik het graag.
mvg jack
Bovenstaande link geeft goed weer wat ik nu ga vertellen .
In de X lift zit in mijn versie (er zijn er velen) een rechthoekig gat waarin je de prolink kan laten zakken, of olie kan aftappen.
Echter vind ik niet erg handig omdat je nog in die X scharnier aan het werk bent waar ruimte beperkt is.
Ik tap dan nog steeds mijn olie af naast de bok. Maar het kan wel! Misschien ben ik wel onhandig...
In de X lift zit in mijn versie (er zijn er velen) een rechthoekig gat waarin je de prolink kan laten zakken, of olie kan aftappen.
Echter vind ik niet erg handig omdat je nog in die X scharnier aan het werk bent waar ruimte beperkt is.
Ik tap dan nog steeds mijn olie af naast de bok. Maar het kan wel! Misschien ben ik wel onhandig...
verstand op nul en nadenken