Het beloofd weer een mooie rit te worden;
45km , 13 bruggen, bijna geen verharde weg.
Start 10:30 bij Gebben Motoren in Rogat.
Geen keuring, wel milieu mat meenemen graag.
Na de rit is er onder het genot van een biertje, tijd voor sterke verhalen enzo...
http://www.antrappers.nl/uploaded_files ... inschr.pdf
OTR Antrappers De Wijk
Moderator: ghulst
-
Na anderhalf jaar volgen en nuttige info van dit forum halen toch maar eens geregistreerd.
Ik ben Dirk uit Elshout en rijd bijna alle OTR's samen met Harrie.
Eindje rijden maar wij zijn er ook bij Zondag!
Ik ben Dirk uit Elshout en rijd bijna alle OTR's samen met Harrie.
Eindje rijden maar wij zijn er ook bij Zondag!
HM CRF 450 2007
Welkom Dirk! Ik moest Ruinen toch afblazen (technisch mineur), dus nu extra zin in komende zondag!
Aanhang heeft de smaak te pakken van het fotograferen op otr's, dus weer foto's alom.
Nu nog duimen voor een droge dag!
Aanhang heeft de smaak te pakken van het fotograferen op otr's, dus weer foto's alom.
Nu nog duimen voor een droge dag!
-
Rabbit Racing !!!!Dirk uit Elshout schreef:Ik ben Dirk uit Elshout...
Ik kan zondag (wederom) niet, dus zaterdag maar naar de crossbaan.
KTM 790 Adventure R - KTM 250 EXC
-
@ Silbertanne: Volgens mij heb ik behoorlijk wat ritten voorbereid dmv jouw filmpjes op youtube.
Rabbit racing en natuurlijk ook Nick Kouwenberg MX2, ga altijd naar pa Kouwenberg voor onderhoud.
Je naam viel me trouwens wel op...http://nos.nl/artikel/191215-45-doden-d ... orden.html
Welke baan ga je meestal heen? Kom je wel eens in Eersel?
Rabbit racing en natuurlijk ook Nick Kouwenberg MX2, ga altijd naar pa Kouwenberg voor onderhoud.
Je naam viel me trouwens wel op...http://nos.nl/artikel/191215-45-doden-d ... orden.html
Welke baan ga je meestal heen? Kom je wel eens in Eersel?
HM CRF 450 2007
-
Tegenwoordig zit ik op Vimeo; bevalt mij beter.
Ik ben onlangs met Rabbit Racing naar Malaga geweest voor trainingen.
Klopt; ik ben (al jaren) bezig met een wetenschappelijk onderzoek naar de silbertanne-moorden. Hoop ooit nog eens tot publicatie te komen, maar dat duurt zeker nog wel twee tot drie jaar. Meters dossier in het Nationaal Archief doorspitten, analyseren en ordenen kost tijd....
Ik rij bijna altijd bij MC Arnhem in Terlet, omdat die baan op zondag open is (normaal kan ik vaak alleen op zondag, alleen nu niet).
Morgen wilde ik eigenlijk naar Heerde, maar daar is nu het ONK dit weekend, dus helaas. Verder rij ik nog wel eens in Münster (DLD). Eersel ken ik niet; is eigenlijk net te ver voor het leuke.
Veel plezier zondag; is een leuke rit. De grond is redelijk droog en een spatje regen tegen de stof kan helemaal geen kwaad. Blijft je filter ook een beetje schoon..
Ik ben onlangs met Rabbit Racing naar Malaga geweest voor trainingen.
Klopt; ik ben (al jaren) bezig met een wetenschappelijk onderzoek naar de silbertanne-moorden. Hoop ooit nog eens tot publicatie te komen, maar dat duurt zeker nog wel twee tot drie jaar. Meters dossier in het Nationaal Archief doorspitten, analyseren en ordenen kost tijd....
Ik rij bijna altijd bij MC Arnhem in Terlet, omdat die baan op zondag open is (normaal kan ik vaak alleen op zondag, alleen nu niet).
Morgen wilde ik eigenlijk naar Heerde, maar daar is nu het ONK dit weekend, dus helaas. Verder rij ik nog wel eens in Münster (DLD). Eersel ken ik niet; is eigenlijk net te ver voor het leuke.
Veel plezier zondag; is een leuke rit. De grond is redelijk droog en een spatje regen tegen de stof kan helemaal geen kwaad. Blijft je filter ook een beetje schoon..
KTM 790 Adventure R - KTM 250 EXC
-
Gaaf! Dat onderzoek is heel wat anders dan door de bagger ploegen .
Ik kom alleen voor OTR's buiten brabant, jammer dat ze die hier maar een paar per jaar hebben.
Heb zin in zondag, misschien tot in Westerbork?
Ik kom alleen voor OTR's buiten brabant, jammer dat ze die hier maar een paar per jaar hebben.
Heb zin in zondag, misschien tot in Westerbork?
HM CRF 450 2007
-
Ben er ook bij. Hopen op een droge dag
voor foto's zie: http://www.oypo.nl/815DD0815D06B1BB
-
Mooie rit, goed geregeld!
Vooraf wat regen tegen het stof en droog tijdens het rijden.
Wel druk op die smalle paadjes.
Vooraf wat regen tegen het stof en droog tijdens het rijden.
Wel druk op die smalle paadjes.
HM CRF 450 2007